Avatar billede celinder Nybegynder
12. marts 2002 - 23:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

total løsning ?? - afspildning af alle formater

Findes der et program der kan afspille alle formater således at man er fri for at have real player, quicktime, mediaplayer, divx, ....... you name it, liggende på computeren.

Altså etprogram som kan afpille alle gængse typer af media.
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
12. marts 2002 - 23:35 #1
Øhm.... Windows Media Player ?
Avatar billede celinder Nybegynder
12. marts 2002 - 23:39 #2
nej windows media player kan jo ikke afspille real player (ram) filer !

kan hvist heller ikke håndtere quicktime, så ......
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. marts 2002 - 00:16 #3
det findes ikke!
spørgsmålet har været stillet her på eksperten før! Og alle var enige!
Avatar billede celinder Nybegynder
13. marts 2002 - 00:19 #4
det var da jævnt trist

Det kan da ikke være rigtigt ?? - er det et rettighedsproblem ?
Avatar billede celinder Nybegynder
13. marts 2002 - 00:36 #5
Det er da for langt ude at f.eks DR, laver alle deres ting i real, da man så er tvunget til at instalere real, lodne player som sender spyware ud over hele ens computer........ public service...hmm tjaaa hvad får man en masse junk i sin e-mail de næste 1000 år, en skod player.... og tjaaa ikke så meget andet ,
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. marts 2002 - 01:07 #6
tjah - men husk nu at tv og nettet er et TILBUD og ikke et PÅBUD :0)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
13. marts 2002 - 01:35 #7
De fleste afspillere man kan finde kan afspille stort set alt, men quicktime og realplayer holder altså deres codecs for sig selv, så hvis du skal afspille nogen af dem, så er du altså nødt til at have dem installeret.

- Rod
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. marts 2002 - 12:23 #8
Jeg mener der var et plugin til Winamp en gang... Noget der hed NiceMC... Det kunne vist tage de fleste formater! DVD, ram, asf, mov osv... Jeg er ikke 100% sikker, men det er da et forsøg værd! :)

http://www.nicemcmedia.com/

/hermansen
Avatar billede celinder Nybegynder
13. marts 2002 - 22:25 #9
ja det er rigtigt der findes forskellige plugins bl.a. til winamp, men det kræver at real player er instaleret ..... og jeg nægter at instalere sådan spyware
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. marts 2002 - 22:43 #10
Hehe... Forståeligt nok... Problemet er at du kommer nok ikke uden om det!
Kender du Ad-aware? Det kan nemlig fjerne det meste spyware! Hvis der er noget med RealPlayer, så finder den det med meget stor sandsynlighed!!! :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. marts 2002 - 22:52 #11
http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-7302674.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.7302674
Så trykker du bare på Download Now, og så er den i vinkel du! :)
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 19:38 #12
Fordelen ved realplayer er at den findes til mange platforme. Vælger man windows media player når man kun ud til 80-90% procent af brugerne.
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. april 2002 - 02:41 #13
Var det egentlig ikke på tide at få afsluttet det her spørgsmål?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:12 #14
lukketid?!