Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
12. marts 2002 - 21:37 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

FDnet.dk - Vi søger dig + plus vurdering af forum !!!

FDnet bliver den nye portal på nettet. Lige nu arbejdes der på højtryk med at få åbnet siden.

Og vi søger alle der har lyst til at hjælpe.

Vi har også fået åbnet et forum, hvor du også meget gerne må poste nogle indlæg.
Giv også en vurdering af forumet. Det er lige åbnet (15 min siden) så der er ikke så mange indlæg :-(

Se og læs meget mere på http://www.fdnet.dk
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 21:39 #1
reklame reklame reklame

hvor mange skal du oprette før vi deaktiverer dig??? læs reglerne igen
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
12. marts 2002 - 21:40 #2
dette er nu mere fordig jeg vil have en vurdering af forumet !?

Det er åbnet i dag.
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 21:42 #3
så skal jeg da gerne flytte det for dig... og ikke flere af disse reklameindslag!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. marts 2002 - 21:46 #4
hmmm - røvkedelig forside! Og den hvide baggrund i forummet er da ikke så fed!?
og det er vist dét! der er jo ikke så meget!
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
12. marts 2002 - 21:49 #5
Vi er godt klar over at forsiden er kedelig. Men sådan skal den jo ikke se ud når siden åbner. Den forside der er nu er bare en "her åbner...." forside.

Bortset fra baggrunden hvad synes du så ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. marts 2002 - 21:55 #6
ud over de ting, er der vel kun gode ting at sige....
der er lidt meget spildplads, men den blir vel hurtigt fyldt op med alt muligt!
Pænt banner osv..
Måske (hvis jeg lige skal lege flueknepper her ;0) så er fonten lidt for 'tynd' i det! Det skal jo gerne være noget man kan sidde og læse på hele dagen, som man feks. gør her på eksperten.dk!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. marts 2002 - 21:56 #7
Hvad med at lave siden færdig og så ev. få den vuderet??
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 21:58 #8
du gider åbenbart ikke kommentere, så flytter jeg den for dig....
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
12. marts 2002 - 22:00 #9
xzxzx>
Det kunne vi også men vi ville lige have en vurdering af forumet.

Hojben>
Hvad mener du ? Ikke kommentere ???
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 22:02 #10
det er jo den forkerte kategorina.... derfor er det flyttet..
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
12. marts 2002 - 22:03 #11
ahhh...beklager.... :-(
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
13. marts 2002 - 16:54 #12
Har lige ændret lige i forumet.

Om emnerne er der kommet en "boks". Hvad synes i om det ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. marts 2002 - 10:02 #13
Det er lidt svært at vudere forum'et når det ikke rigtig er oppe at køre endnu. Det kan godt være lidt svært at finde ud af hvordan man kommer ind i forumet, hvordan opretter man spørgsmål?

Selve designet synes jeg er utrolig kedelig og meget lidt inspirerende. Det er ikke noget liv på den, brug nogle lysere farver så den liver lidt op. Men ellers er siden utrolig enkel. Men jeg saver nu lidt en menu, som før skrevet kan det være måske være svært for nogle at komme ind i forum'et.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:12 #14
lukketid?!