Avatar billede elskemik Nybegynder
12. marts 2002 - 18:59 Der er 4 kommentarer

Visning af cd-rom

Hej igen....:)

Jeg har en cd som ligeledes er en cd-rom.

Når jeg sætter den i begynder den automatisk at loade hvilket er fint nok. Man bliver endda nødt til at starte internetforbindelse for´at se alle numrene. men når man kliker og vil se en video får jeg en fejlmeddelse om at filen ikke undestøtter brugen af ..etc.

Hvordan klarer jeg den???

På forhånd tak for hjælpen.....
Avatar billede disky Nybegynder
12. marts 2002 - 19:01 #1
henter et codec der duer.

Er det en divx film ? så hente et divx codec på http://www.divx.com
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2002 - 20:48 #2
Kan du ikke lige skrive hele fejlmeddelelsen? Det er svært at tyde ... :)
Avatar billede mediaals Nybegynder
13. marts 2002 - 12:04 #3
hvilket film format er det?? Hvorfor vil den på nettet, er alle filerne ikke på cd'en??? eller er det bare et codec den henter?
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 00:14 #4
lukker du snart spørgsmålet?