Avatar billede elskemik Nybegynder
12. marts 2002 - 18:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Visning af attachments

Hej ......

Jeg har en hotmail adresse.

Når jeg får sendt attechments som skal downloades så efter jeg hat downloadet så hopper jeg automatisk over i word og jeg ser en masse tal og bogstaver.

Jeg skal på en eller anden måde have tilknyttet et andet program men hvilket og hvordan????

Håber i kan hjælpe og på forhånd tak
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. marts 2002 - 18:57 #1
hvad er det for en fil type?
mpg, doc, txt, avi, osv ???????

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. marts 2002 - 18:57 #2
Og hvilken Windows?

/J
Avatar billede mutella Nybegynder
12. marts 2002 - 19:46 #3
Jeg tror du mener når du skal åbne et word dokument...
du højre klikker ganske enkelt på linket til filen, og vælger gem som/save target as... og så er den hjemme.
ellers skal du have din hotmail addresse ind i outlook express...
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. marts 2002 - 08:09 #4
Mon ikke du har fået associeret enelleranden filtype (MP3?)til at åbne med Word?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. marts 2002 - 08:19 #5
Prøv evt. at gemme filen på dit skrivebord.
Højreklik én gang, så den bliver skraveret blå!
Hold SHIFT-knappen nede mens du
Venstreklikker en gang
Vælg åben med...
Hvis så er en MP3 fil, så finder du dit afspiller på listen.
Hvis det så virker, kan du næste gang kan du sætte et hak i brug altid dette program...
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. marts 2002 - 08:20 #6
...hvis du altså har Win 98!