Avatar billede nonick Nybegynder
12. marts 2002 - 13:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Yup yup yup

jEG HAR FÅET Den fe

Fuck caps lock.. Starter lige forfra. :)

Jeg har fået den fedeste idé, synes jeg selv :)
Hvorfor ikke lave en top 10 eller 100, for tjente point pr. dag i gennemsnit.

Synes personligt at det er lidt snyd for de nye. De har jo ingen chancher for at komme i nærheden af de store drenge...  LOL

Ej.. Jeg synes det kunne være en fed idé!

Avatar billede summer Mester
12. marts 2002 - 13:34 #1
Hvad så hvis de nye ikke lige ka', så er det jo de store der topper alligevel på the list of day. ,:-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. marts 2002 - 13:42 #2
please brug beskrivende subjects... det er umuligt ud fra "Yup yup yup" at se om dette er et indlæg man skal give attention.

Jeg mindes der er blevet nævnt, at der kommer væsentligt bedre statistikmuligheder i fremtiden. Specielt ifbm. Epro.
Avatar billede nonick Nybegynder
12. marts 2002 - 17:32 #3
Nanoq... Yup du har ret... Jeg fik ideen ret pludseligt og det første jeg tænkte var "yup yup yup"

:)
Avatar billede nonick Nybegynder
15. marts 2002 - 12:19 #4
ddd