Avatar billede exploit Nybegynder
11. marts 2002 - 15:26 Der er 5 kommentarer

når den printer min side ud??

Jeg har det problem at jeg har lavet en side som skal ligge på en cd som jeg så kan give til mine kunder som et slags visitkort! Men når folk så printer infoerne ud kommer det der html noget hvor der står sidens navn og URL nede i bunden og øverst! er det muligt at printe en side ud i internet explore uden at det kommer med? Ville være dejligt med et eksempel! :D

exploit!
Avatar billede sthen Nybegynder
11. marts 2002 - 16:08 #1
Kan kun ændres i browseropsætningen.

Skal ændres i filer - sideopsætning - fjern det "krimskrams" der står ved sidehoved og sidefod.

Det kan du altså IKKE klare fra din CD
Avatar billede werd Nybegynder
11. marts 2002 - 16:18 #2
hvorfor har du oprettet 2 ens spørgsmål?
Avatar billede exploit Nybegynder
11. marts 2002 - 19:46 #3
jeg er ked af at jeg kom til at oprette 2 spørgsmål med samme indhold! Skete en fejl! :(
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2002 - 04:05 #4
<ole>
Det kan faktisk også gøres med en Active-X kontrol. Prøv at søge på 'Active-X print' på Google, så dukker den sikkert op  ;o)
/mvh
</bole>
Avatar billede werd Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:13 #5
måske på tide at lukke spørgsmålet?