Avatar billede spilledjeavlen Nybegynder
10. marts 2002 - 17:58 Der er 1 kommentar

c&c renegade: problemer med en path

jeg har haft nogle problemer med mit ellers total fede spil c&c renegade: nogle gange går den ud af spillet, mens den loader en ny runde. og da jeg skulle installere en path til spillet kom der et error frem og sagde.
old file not found. however a file af the same name was found. no update done since file contents do not match.

jeg har prøvet at gå ind på westwoods hjemmeside og der stod der noget man kunne prøve at gøre men det hjalp ikke.

er der nogen som har bare en lille anelse om hvad der kan være galt, det håber jeg.
Avatar billede cjannic Nybegynder
13. maj 2002 - 00:27 #1
Kan det skyldes at du opdaterer en tidligere patch til en nyere ? Installer spillet igen og opdater så med den nye patch.