Avatar billede sandfeld Novice
09. marts 2002 - 14:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Showviewnumre?

I avisen og forskellige ugeblade står der ofte showviewnumre, som man kan benytte, hvis man vil optage en udsendelse.

Mit problem er, at jeg ikke abonnerer på et ugeblad/avis, og jeg kan derfor ikke se disse numre.

Derfor vil jeg gerne vide, om der er nogen som kender et sted på nettet, hvor man kan se de numre, som aviserne og ugebladene skriver ud for deres programmer.

Det er ikke showview-grundindstillingsnumrene, som jeg er på jagt efter (f.eks. 004 - DR1), men derimod de numrerne for hvert enkelt tv-program.

mvh. sandfeld
Avatar billede viperfx102 Nybegynder
09. marts 2002 - 15:06 #1
www.sh-online.dk deres tv-oversigt har showviewnumre!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2002 - 15:09 #2
Avatar billede viperfx102 Nybegynder
09. marts 2002 - 15:18 #3
hvad var der lige galt med det svar????
Avatar billede sandfeld Novice
11. marts 2002 - 08:14 #4
Hej viperfx102!

Jeg synes ikke umiddelbart, at jeg kunne finde nogle showviewnumre inde på se og hørs hjemmeside. Jeg fandt derimod meget nemt numrene inde på Jubii´s hjemmeside.