Avatar billede jbc Nybegynder
09. marts 2002 - 14:47 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

AVI filer i Media Player

Efter jeg formaterede min HD kan jeg ikke længre kører AVI filer i WMP. Hvad mangler jeg? Jeg kunne godt før jeg formaterede.
Avatar billede p65 Nybegynder
09. marts 2002 - 14:56 #1
Kan det tænkes at du mangler DivX codec?
www.divx.com
Avatar billede jbc Nybegynder
09. marts 2002 - 15:06 #2
Nej jeg har hentet DivX5, så det er ikke det der er problemet.
Avatar billede manon Nybegynder
09. marts 2002 - 18:33 #3
Måske er det bare en Media Player 7.1 du mangler ??
Brug evt. Windows Updatet :-)

Måske mangler du Quicktime eller RealPlayer?
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. marts 2002 - 21:27 #4
Det nye DivX 5 codec kan endnu ikke decode nogle DivX film der er encoded med 3.x... Grunden til at du ikke kan køre det mere er sandsynligvis fordi du havde det nye installeret oven i det gamle... Installer de gamle, og så eventuelt det nye oveni. :)

Hent dem på www.divx-digest.com under software sektionen.
Avatar billede flyver23 Nybegynder
01. april 2002 - 15:07 #5
Jeg kan maile dig et program, som har hjulpet mig ud af denne knibe. Det installerer automatisk de codecs som skal bruges i Mediaplayer. Det fylder 800 Kb.

Vh Flyver23
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. april 2002 - 15:14 #6
Hey Flyver23

Nu du er i gang, kunne du så ikke også lige sende det til mig?
hermandsen@softhome.net

//hermandsen
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. april 2002 - 21:54 #7
Hey Flyver23

Jeg syntes lige du skal se den første meddelse jeg fik fra VirtualDub efter jeg havde installeret din pakke-løsning...

The "AngelPotion Definitive" codec has been detected on your system. This driver is an illegal binary hack of the following legitimate drivers:

* Microsoft MPEG-4 V3 video

The AngelPotion codec is a particularly poor hack of the MS MPEG-4 V3 codec and is known to cause a number of serious conflicts, including but not limited to:
* Excessive disk usage on temporary drive
* Incorrectly responding to compressed formats of other codecs, even uncompressed RGB
* Preventing some applications from loading AVI files at all
* Inhibiting Windows Media Player automatic codec download

The author cannot guarantee the stability of VirtualDub in any way when AngelPotion is loaded, even if the codec is not in use. All crash dumps indicating AP is loaded will be promptly discarded. It is recommended that you uninstall AngelPotion when possible.

This is only a warning. Aside from bug workarounds and warnings, VirtualDub does not take further action in response to AngelPotion being loaded.

----------------------------
Syntes bare lige jeg ville sige det... :)
Avatar billede flyver23 Nybegynder
01. april 2002 - 22:15 #8
Det var ikke noget jeg fik oplyst da jeg installerede programmet. Men det lyder interessant.......
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. april 2002 - 22:35 #9
Hmmm... Interessant... Jeg tror nu nærmere jeg vil kalde det skræmmende!

Det skal i hvert fald ikke ligge på min computer mere!!! :)

//hermandsen
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. april 2002 - 09:46 #10
Hvad bliver det til med det her spørgsmål?
Avatar billede jbc Nybegynder
08. april 2002 - 18:19 #11
Jeg føler ikke jeg har fået et svar, men kan da suplerende fortælle, at det tilsybneladne ikke er alle AVI filer jeg ikke kan afspille, men kan ikke se hvad forskellen er på dem jeg kan afspille og dem jeg ikke kan afspille.
Men DivX AVI filer er ok men hakker i det.
Er jeg den eneste der har problemet?
jbc
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. april 2002 - 18:53 #12
Hvis din DivX-film hakker så vil jeg referere til dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/193060
Kig på det svar jeg har givet... ;)

//hermandsen
Avatar billede jbc Nybegynder
15. april 2002 - 05:22 #13
Jeg tror jeg er kommet så tæt at det er en "vids.mp43" der mangler. Er det noget der siger nogen noget, og i så fald hvor finder jeg den?
jbc
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. april 2002 - 07:49 #14
Gooooogle!!!!!!!!!!!! :)
Søg: vids.mp43 download
Avatar billede jbc Nybegynder
15. april 2002 - 18:32 #15
Og det tror du ikke jeg har gjort??????????
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. april 2002 - 18:47 #16
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. april 2002 - 18:47 #17
Avatar billede jbc Nybegynder
29. august 2002 - 06:13 #18
Hej allesammen.
Jeg har fundet af følgende:
AVI filer kan ikke afspilles hvis de ikke er komplette og det bedste filter jeg fundet indtil nu er Nimo50Build7.exe, så er der ingen problemer
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. august 2002 - 23:21 #19
>>jbc
Du kan sagtens åbne filen med VirtualDub, hvis filen ikke er komplet... Bare den starter fra starten! :)
Avatar billede jbc Nybegynder
06. september 2002 - 06:45 #20
Undskld men havd er VitualDub?
Avatar billede hermandsen Juniormester
09. september 2002 - 23:24 #21
>>jbc
Kontakt mig på ICQ eller MSN... Se mit mini-site!