Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 14:34 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Feedback på mini forum...

Dette webdesigner forum her på wwww.starvision.dk kunne jeg godt bruge lidt feedback på, jeg ved godt det ikke er ligeså suverænt som Ekspertens men det virker og kan en masse ting med brugerprofil osv.

Forumet er lavet så det kan laves om til at handle om andet end webdesign, det er bare bygget op omkring dette fordi det var mest oplagt da jeg startede på det.

På et senere tidspunkt kommer der også så man kan se hvilken indlæg brugeren har oprettet i profilen.

Der er kræset meget for detaljerne og brugervenligheden, men alligevel kunne jeg godt bruge noget feedback på forumet?

Frank
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 14:36 #1
hov sådan... www.starvision.dk
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 14:59 #2
Synes det er kanont!! Der er jo alt hvad man skal bruge, hvis man skal lave et design.

Hvad er det for en film der bliver ved med at dukke op? Den er ret irriterende! Er det noget yderst vigtigt? Hvis ikke, så synes jeg du skulle fjerne den.

Brugervenlkigheden synes jeg er helt i top.

Hvis du vil have mine karaktere står de herunder.
Design : 7 a 13 (skyldes den lyseblå(69AEE0) farve i TD´en)
Brugervenlighed : 10 a 13
Indhold : 10 a 13 <-- kanon idé!!
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 15:16 #3
Hej webtrance :)

Hermed testet :)

Jeg har oprettet 2 spørgsmål i fri debat. Jeg fandt ingen fejl og jeg synes rigtig godt om designet :)

Jeg synes det er et godt initiativ, og jeg håber at du får alt mulig succes med det :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 16:07 #4
nonick > hvad er det for en film? Der afspilles en flash i et brøkdel af et sekund, når man opretter et indlæg er svarer på et. Men du har jo ikke oprettet eller svaret på noget  ?
startfirma > Tak for det :)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 16:13 #5
Webtrance... Mit DAP ryger op og spørger om jeg vil downloade "film.avi" tror jeg den hed
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 16:14 #6
nonick, okay jeg ved godt hvorfor den gjorde det, den er fjernet så den kun afspiller når man poster til forumet. Jeg havde lagt en flash i 0x0pixel så man bliver advaret om flash plugin inden man poster :)
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 16:14 #7
131.1 Kb avi film i ressourcer
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 16:15 #8
altså når jeg trykker på ressourcer
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 16:16 #9
nåååå den, men den burde ikke afspille fordi den står AUTOSTART="FALSE", men den preloader den åbenbart, det må jeg lige få ordnet...
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 16:17 #10
Disabler jeg DAP, kommer den ikke. Det er åbenbart kun DAP brugere der får meddelelsen.
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 16:34 #11
webtrance> Får jeg e-mail hvis der kommer svar på mit spørgsmål..  det kan jeg jo ikke så godt selv test uden det vil se dumt ud i jeres fora :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 16:46 #12
startfirma> ja du får en email når nogen svarer, du kan ligeledes vælge ikke at få i "Mine oplysninger" du får nok en senere :)
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 16:48 #13
nonick> Jeg ved ikke lige hvad DAP er men du havde ret, den preloader også filmen her, det var derfor den var så langsom når man klikkede på ressourcer, men nu har jeg fjernet den.
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 17:07 #14
startfirma> du burde have fået en email nu.
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 17:28 #15
Jep :) Det funker med bravour, Iøvrigt tak for kritikken :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. marts 2002 - 14:01 #16
Altså selve forum'et er godt, der er mange forskellige ting, og som også er relevante. Menuen er let at betjene og siden er generelt brugervenlig.

Og selve designet på forum'et synes jeg også er godt, det er overskuelig og det er nogle ok farver.

Jeg ved ikke om du kender siden http://www.colorschemer.com/online/ , men det er en side jeg bruger meget, og i forbindelse med siden "farver", kunne du f.eks. linke til den.
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
10. marts 2002 - 14:46 #17
jakobclausen > Ok du kan lide designet, vedr. colorschema, så kunne det godt være jeg skulle link til den fra siden, men i ressourcer er alle de samme farver også dog ikke med samme muligheder.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. marts 2002 - 15:55 #18
webtrance.dk > Det må du selv bestemme, det var bare en ide. Det er en god side, hvis du skal siammenligne nogle farve, f.eks. hvis du skal finde farver til en hjemmeside.
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
10. marts 2002 - 16:24 #19
nåh men nok om alt det, i må hellere få nogle points for jeres positive kritik. Hvem vil have flest points? :)
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
10. marts 2002 - 20:19 #20
at lukke...
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
10. marts 2002 - 20:20 #21
tak :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. marts 2002 - 21:23 #22
Det var så lidt, håber at du kunne bruge det til noget.

Takker for point
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
25. marts 2002 - 22:19 #23
Nu er det hele rettet, så kom der en funktion til at lukke sine egne indlæg med :O)(hehe)