Avatar billede zaxeriaw Nybegynder
09. marts 2002 - 12:42 Der er 2 kommentarer

Et problem i PHP-Nuke.....

Jeg er newbie i PHP-programmering.... Kan nogen hjælpe mig med det her
http://gfworld.grimfandango2.com/nuke/html/submit.php
Der noget der skal udfyldes, og det aner jeg ikke ligefrem...... Sååå.....Lidt hjælp ville være dejligt...
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 12:47 #1
Har du oprettet forbindelse til databasen. Har du overhovedet oprettet en database?
Avatar billede zaxeriaw Nybegynder
09. marts 2002 - 15:17 #2
Det er jo det der er problemet.... Jeg aner ik hvordan man lige gør det.... Jeg har aldrig arbejdet med databaser før jeg skulle have fat i et nyhedssystem..... Så jeg aner ikke hvordan man skal lave en database og oprette forbindelse.....