Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2002 - 15:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Multibruger :) slet det halve af mig ...

Admin,

Jeg fik afmeldt min bruger og siden oprettet en anden for at "udnytte" den viden der er her, følge med osv. bla bla - for at gøre en lang historie kort, har Nanoq's eksempel på genoplivning af brugere også virket på min - så kan jeg, inden for mange opdager det, få slettet/lukket lars_jensen brugeren. ? lukker jeg selv, er den jo ikke lukket og med en flok sultne ulve herinde skal nok få mig anmeldt på den baggrund mere end én gang.

/ LJ
Avatar billede admin Novice
06. marts 2002 - 15:20 #1
Hej Lars,
Det bedste er at du lukker lars_jensen selv. Derved vil du heller ikke stå som baduser i systemet :)
Kontoen kan kun aktiveres af dig siden hen, så det kan du jo bare lade være med.
ok?
Avatar billede hub Nybegynder
06. marts 2002 - 15:21 #2
Hvad mener du med at den ikke er lukket?
Jeg har da afmeldt min gamle bruger (med en masse points :-)) fordi jeg var dødtræt af hysteriet omkring points. Så er den da ikke længere...
Hvad er problemet så?
Avatar billede Chewie Novice
06. marts 2002 - 15:24 #3
hedder du "ljweb" "hub" eller "lars_jensen" ?????????????????????
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2002 - 15:25 #4
hub >> jeg afmeldte min bruger ... men har leget lidt med en anden bruger og forvirret en del derved, så nu skal forvirringen være hel og jeg skifter tilbage. Og ja, du kan sagtens reaktivere din gamle bruger, ellers har jeg på 1 dag scoret +25000 point og en placering der hedder 32 (11 mindre end da jeg droppede ud)

jakob >> kanon, den ordner jeg. Jeg hørte forresten fra Kapla at du er orienteret om tagster2 pre1, kører du den, testet eller lign ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2002 - 15:27 #5
chewie for admin :))
tror mit fornavn er ljweb *g* nej vel ?

ps. spm direkte minded til admin, kender ham rimeligt godt efterhånden :) både da han smed mig ud, kom tilbage... smuttede selv, og kom tilbage... hmm, yoyo effekt :) ialt 3 brugere involveret :) uha, det er mange at holde styr på
Avatar billede Chewie Novice
06. marts 2002 - 15:36 #6
jeg blander helt unden om

God dag :o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2002 - 15:36 #7
lars_jensen er lukket... af en underlig grund kunne jeg ikke lukke "hub" - ahh, fordi det ikke er mig :)) *s* sorry chewie :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2002 - 15:37 #8
chewie >> fint :))
Avatar billede hub Nybegynder
06. marts 2002 - 15:37 #9
Nej, jeg er sq min egen :-))
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2002 - 15:39 #10
hub >> det håber jeg da ... *s*
Avatar billede admin Novice
06. marts 2002 - 15:47 #11
jeg har testet tagster2, men der er vist stadig fejl med www.exp.dk, ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. marts 2002 - 11:08 #12
admin >> jeg stiller et enviroment op, men mener jeg fanger den... Jeg vender tilbage
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. marts 2002 - 21:30 #13
Så er de tre musketerer samlet igen !!

Jeg har også genaktiveret nil.dk og har afmeldt nil2

Glæder mig til at se CoAdmins i funktion :o)

:: nil.dk
:: why not shoot for the moon? If you miss you will end among the stars
:: www.nil.dk | www.freelanceweb.dk