Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2002 - 15:08 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hurtig tilmelding til søgemaskiner?

Er der nogen der har et link, hvor man hurtig kan tilmelde sin side til f.eks 100 søgemaskiner på en gang?
Avatar billede sefo Nybegynder
05. marts 2002 - 15:15 #1
http://users.cybercity.dk/~bse29297/submit/submit.htm

virker til alle de store søgemaskiner

Sefo
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2002 - 15:16 #2
Gør det ikke hvis du har dit website kært. Brug hellere lidt energi på at gøre det manuelt.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. marts 2002 - 15:17 #3
ehh..

Sefo > du har vist misforstået det?
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2002 - 15:18 #4
dunse >> Jeg har aldrig påstået at jeg ville bruge den, undlade venligst at kommenterer når det ikke har noget med spørgsmålet at gøre. Jeg kender udmærket fordele og ulemper ved at bruge sådan en side.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2002 - 17:53 #5
Det vrimler med disse steder, jeg kan kun advare på det kraftigste mod at bruge dem. Hvis du allerede ved dette, så må der ligge andet bag dit spørgsmål. Det kunne jo være at vi faktisk kunne svare på det i stedet for. Det er jeg faktisk sikker på at vi kan;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2002 - 18:30 #6
Det vrimler med dem? Godt så kom med en url.
Avatar billede professoren Nybegynder
07. marts 2002 - 17:08 #8
der er flere muligheder:

--du kan betale for det
--eller gør det selv gratis--men det tager tid--og du få masser af spam email byefter

hvilket vil du?