Avatar billede nemezis Nybegynder
29. maj 2000 - 22:07 Der er 7 kommentarer

Webhotel i PHP, C/C++ og andet (ikke asp).....60 point

Jeg skal lave et webhotel for vores skole, hvor eleverne kan tilmelde sig automatisk. Den skal automatisk oprette konto i PHP og MySql samt evt. andet.
Er der nogen der kender et sted, hvor man kan downloade sådan et script, eller nogen dele til sådan et system.
Avatar billede geko Nybegynder
29. maj 2000 - 23:52 #1
Jeg kender det ikke umiddelbart et sådan system, men jeg søger det selv, anyone?
Avatar billede steffen Nybegynder
30. maj 2000 - 12:17 #2
Til The Party plejer der at køre den slags systemer, hvor man via et webinterface opretter sig som bruger på forskellige systemer.

Fx på Seriously Extremely and Wild etc fra http://www.compuclub.dk/

Ellers kender jeg ingen.
Avatar billede nemezis Nybegynder
30. maj 2000 - 14:41 #3
http://www.compuclub.dk/ er skrevet i ASP.

Desuden kan man ikke downloade scriptene.
Avatar billede vlx Nybegynder
30. maj 2000 - 16:19 #4
Det system som blev brugt til TP, var lavet i PHP, og til ftp blev der brugt PRO-FTP, det er mulig at jeg kan grave koden frem igen, men det var ikke noget at råbe hurra for da det var det første jeg nogen siden har skrevet i PHP. (BTW: compuclub havde ikke noget med den server at gør, det var kun et fortløbende eksperiment, som går ud på at se hvor stor en maskine vi kan samle med normal PC hardware)
Avatar billede steffen Nybegynder
30. maj 2000 - 18:41 #5
nemeziz: På denne server, som er omtalt af vix kørte der et accounting system, som jeg henviste til .. - ikke siderne på compuclub .. >/)

Well:

http://www.perl.com/reference/query.cgi?sysadmin

Har hvad du behøver, jeg gætter på at en tilrettet version af Webmin er den hurtigste vej.
Avatar billede steffen Nybegynder
01. juni 2000 - 09:49 #6
Ehm, was up, det var seriøst ment?
Avatar billede motu Nybegynder
01. juni 2000 - 22:27 #7
Hvad skal brugerne ha adgang til?..