Avatar billede klejne Nybegynder
03. marts 2002 - 15:39 Der er 4 kommentarer

HJÆÆÆLP til direct cd

jeg havde gemt en del billeder i mapper på en cd, men nu kan jeg ikke finde dem igen lidt træls, kan der mon gøres noget ??? cd'en er konverteret i direct cd
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 16:34 #1
Prøv at få brænderprogram til at hentet evt. sessionen
Avatar billede nisju Nybegynder
03. marts 2002 - 17:03 #2
kan være fordi mapper er delt ( hviken slags billeder lå der på ??ej bare for sjaw ) prøv at søg på billederne så får du jo en sti oplyst !!
Avatar billede klejne Nybegynder
03. marts 2002 - 19:27 #3
det var almindelige billeder der lå i mapper, der er 5 der ikke ligger i mapper, de er der endnu, men alt andet er væk, de er jo ikke brændt over, men bare lagt over som, på en diskette, så man kan slette og tilføje.
Avatar billede klejne Nybegynder
08. marts 2002 - 22:17 #4
Hmm....er der ingen hjælp at hente her ????