Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. marts 2002 - 22:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MPEG tol DivX

Hej,

Jeg har med ASUS 7700 Deluxe 64 fået nogle film ned på min HD fra VHS.

Jeg optog dem i ASUS LIVE, og lavede disse filer om til MPEG med Ulead VideoStudio.

Men hvilket program laver jeg så bedst og hurtigst MPEG om til DivX med?
Og hvorlang tid tager det???
Avatar billede disky Nybegynder
01. marts 2002 - 23:06 #1
Adobe Premiere kan gøre det i flot kvalitet.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. marts 2002 - 23:12 #2
hvor lang tid tager det????????
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. marts 2002 - 23:21 #3
Når jeg deri har valgt at video skal comprimeres med DivX 4 low og Audio skal være DivX Audio, eksportere jeg videoen og vælger hvad den skal gemmes som, men så kommer den med en fejl... Hvorfor????????
Avatar billede Noone Nybegynder
02. marts 2002 - 05:05 #4
Prøv at fortælle HVILKEN fejl....

Anyway, så har nogle programmer problemer med at bruge DivX codecet.. Men prøv at læse manualen til divx det kan være der står noget om, at billede størelsen skal gå op i et eller andet (Normalt 8 eller 16) med et eller anden
Avatar billede Noone Nybegynder
02. marts 2002 - 05:05 #5
Og det med hvor lang tid det tager, kommer an på, hvor hurtig din computer er.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
02. marts 2002 - 06:59 #6
jeg har filmklippene i en opløsning på 704 x 576...

Fejlen er at den ikke kunne genne filen som angivet... Måske pga. pladsmangel, eller filen den skal gemmes fra ikke eksisterer...

Men jeg har 80 GB ledig plads!!!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 12:46 #7
Jeg lukker spørgsmålet, da jeg ikke fik noget ud af det her...