Avatar billede frkolsen Nybegynder
01. marts 2002 - 21:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Shift+Delete Eksperten Pro

Shift+Delete Eksperten Pro for nu og søg andre veje. Fordi: http://www.eksperten.dk/spm/178822 (Eksperten Pro ???)
Avatar billede snigermunken Nybegynder
01. marts 2002 - 21:57 #1
Ok er det hardcore nørd sprog eller er jeg langsom opfattende? hvad snakker du om?
Avatar billede frkolsen Nybegynder
01. marts 2002 - 22:00 #2
Jeg snakker om at jeg er bange for at forbedringer på Eksperten ikke nås med kontingent
Avatar billede snigermunken Nybegynder
01. marts 2002 - 22:03 #3
OK :)
læste det indlæg i http://www.eksperten.dk/spm/178822 inden jeg så denne tråd, og fattede ikke hvad du mente med Shift+Delete Eksperten Pro, og tænkte om det var et udtryk jeg ikke havde hørt før.
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 22:03 #4
Internettet bliver billigere at eje men dyrer at bruge (det må kinda ikke ske !)
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2002 - 22:05 #5
Enig. Jeg vil da ikke betale for at få lov til at hjælpe andre.
Avatar billede nonick Nybegynder
01. marts 2002 - 22:15 #6
Fatter ikke hvede!
Avatar billede Noone Nybegynder
02. marts 2002 - 04:54 #7
Experten pro er en udvidet version af eksperten.dk, det er frivilligt om man vil betale eller ej, men man kan (naturligvis) ikke bruge de nye features som kommer i pro, uden at betale.
Avatar billede frkolsen Nybegynder
03. marts 2002 - 14:56 #8
Jeg er blevet opfordret at lukke dette spørgsmål og selv indkassere mine 200p, men jeg vil stadig gerne give 200 for at undgå at få brugerne på E splittet op i et A og et B-hold. Her er frustrationer nok i forvejen. Jeg tænker så det knager for at få ideer til at få smadret dem, frustrationerne altså.

I første omgang vil jeg moderere dette forslag til

Delete Eksperten Pro

Så kan vi nå at redde den søgefunktion admin har lovet mig skulle komme med Pro (http://www.eksperten.dk/spm/178928 /Vejledning til Eksperten væk?)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:23 #9
Lukker du snart spørgsmålet?
Avatar billede zeth Nybegynder
31. marts 2002 - 16:25 #10
Det var dog en latterlig ide.. Holder 100% med dig olsen :-)
Avatar billede frkolsen Nybegynder
01. april 2002 - 22:38 #11
OK, lukker - selv om det er 1. april ;-) + selv om pointene kunne have være givet bedre ud! Go' vind til alle på E anyway - A som B hold!