Avatar billede pnr Nybegynder
01. marts 2002 - 14:18 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Godt program til at se bileder i

Jeg mangler et godt program til at se mine digitale billeder i. Det bedste program jeg har prøvet er Fotostation. Men programet kan ikke rigtig håndtere at roter bileder, og det er noget af det jeg bruger meget (Det tager forlang tid at hente hver billede ind i Photoshop for at rotere det). er der nogle der har et godt forslag til et godt program. ??
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. marts 2002 - 14:19 #1
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. marts 2002 - 14:20 #2
hmmm - ACDsee er meget brugt
www.download.com
Avatar billede cgleerup Nybegynder
01. marts 2002 - 14:25 #3
Hvis du blot skal gennemse dinne billeder har de fleste digikameraer jo mulighed for tilslutning til tv, via et av-kabel. Mange af disse kameraer kan også indstilles til at rotere så det passer med motivet!
Avatar billede jefa Nybegynder
01. marts 2002 - 14:27 #4
PhotoPhilia is a powerful image viewer and manager that makes it easy to organize, enhance, and catalog all of the images and movies on your computer. PhotoPhilia supports JPEG, TIFF, Exif, FPX, PCD, TGA, AWD, FAX, WinFax, PCX, DCX, PNG, RAS, PSD, WPG, PIC, WMF, GIF, MAC and other popular image formats, EXIF fields, AVI and MPEG movies. Using a multi-pane Explorer-style layout and familiar concepts such as thumbnails, bookmarks, and favorites, it's quick and easy to find and view images scattered across your hard drives and removable media. The program scans your hard drive and organizes your images into albums. It's easy to assign keywords, categories, and comments to each image, and you can search for images based upon these fields, as well as by filename, date, size, EXIF fields, and Looks like criteria. PhotoPhilia's slide show creator has more than 180 effects, transitions, titles, and background music. PhotoPhilia's HTML generator turns your image collection into HTML pages, in a number of formats. The program has a powerful build-in image editor, an unique batch processing tool, a file conversion wizard. The program's contact sheet tool creates compact, printable sheets containing groups of images.

http://www.imagespro.com/programs/297/
Avatar billede jefa Nybegynder
01. marts 2002 - 14:32 #5
Ellers ligger også freeware her
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,2049,00.asp
Avatar billede pnr Nybegynder
01. marts 2002 - 15:00 #6
Har lige dl ACDsee og den se fin ud. Men kan man lave så man vælger en hovedemappe f.eks myPictures, også kan man se alle de billeder der ligger i den mappe, ligemeget om billederne ligger i undermapper i hovedemappen?
Avatar billede pnr Nybegynder
01. marts 2002 - 16:00 #7
Jeg siger tak for hjælpen :-) Håber at i er tilfreds med point delingen.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. marts 2002 - 17:33 #8
det er helt fint :0)