Avatar billede thedozer Nybegynder
28. februar 2002 - 16:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Stor mailbox

Jeg har et mindre problem... jeg har mail ved tdc, sådan en standart en hvor man har 10mb mailbox..!! mit problem består i at jeg af og til bliver nød til at modtage filer på ca. 40-50mb...!! hvad kan jeg gøre..?? hvor kan man få en større mailbox..?
Avatar billede mrg Nybegynder
28. februar 2002 - 16:58 #1
Du har brug for en FTP-server...
Avatar billede grunken Nybegynder
28. februar 2002 - 16:58 #2
Tjah så har du et problem :)

split dem med zip :)
Avatar billede thedozer Nybegynder
28. februar 2002 - 17:00 #3
grunken>> det hjælper ikke så meget at splitte dem... jeg har stadig kun 10mb plads... det er ikke altid jeg har mulighed for at "tømme" mailboxen..
Avatar billede grunken Nybegynder
28. februar 2002 - 17:06 #4
the dozer, jeg tror skisme ikke at der er mange steder hvor du kan modtage 50 Mb. medmindre du fyrer op under din egen mailserver....

evt. er et eksempel at bruge f. eks. freedrive til disse filer, og så må folk jo aflevere dem der !
Avatar billede hub Nybegynder
28. februar 2002 - 17:56 #5
www.mailme.dk giver 50 MB mailbox for 69,- om året m. pop3 adgang
Avatar billede backside Nybegynder
28. februar 2002 - 21:18 #6
Ku´ du måske bruge Messenger eller ICQ til at overføre filer?
Avatar billede janny Nybegynder
01. marts 2002 - 12:11 #7
Prøv at bruge denne SMTP: pasmtp.tele.dk  den er godt nok forbeholdt ProAcces kunder, men du kan da prøve.

Hilsen Jan
Avatar billede thedozer Nybegynder
06. marts 2002 - 14:17 #8
janny>> hvad mener du...? Jeg har proaccess..!! Hvordan gør jeg..?
Avatar billede janny Nybegynder
06. marts 2002 - 14:54 #9
UPS - så lige at dit spm. går på at MODTAGE store mails! Vi har et mailhotel hos TDC og kan derfor godt modtage store mails. Hvad du gør med et standard abonnement, er jeg sq ikke helt sikker på.

Du skal nok kontakte TDC angående dette.

Sådan kan du sende store mails:
[Når du opretter din mail konto i dit postprogram, er der to felter hvor du skal udfylde POP3 og SMTP. I SMTP ( udgående postserver ) feltet skriver du: pasmtp.tele.dk  dette gør at du kan sende større mail. Vi bruger det her på arbejdet da vi sender store billedfiler og vi er ikke støt på et "max-loft" endnu.]

hilsen Jan