Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2002 - 13:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point går i 0 og skal vises på ens username

Hej Eksperten.

Når en bruger har lagt et spørgsmål til 30 point, og han ikke lukker det igen ved at accepterer efter X antal dage, skal pointene gå i 0, og man skal, ved at trykke på hans unsername, se at han har haft X antal åbne spørgsmål som Eksperten har lukket.

På den måde kan man se om det er en seriøs bruger eller ej.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. februar 2002 - 13:33 #1
Jeg tvivler på det vil fungere specielt godt med denne stempling.

Jeg tror snarer det løser sig selv... klag til din lokale co-admin (når den tid kommer). Vurdere han at brugere handler i strid med Ekspertens regler, vil han blive slettet :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2002 - 13:39 #2
Hvis du føler det som en stempling, kan man jo også gøre sådan at det kun kommer til at stå på ens username i 1 måned, fx., så bliver den nulstillet igen.

blot en ide, men en co-admin kunne jo også godt gøre det.
Avatar billede nonick Nybegynder
28. februar 2002 - 17:26 #3
Også en god idé
Avatar billede invisibleman Nybegynder
28. februar 2002 - 18:04 #4
Så kan en bruger afsætte 200 point, få en til at lave noget fedt og så bare lade spørgsmålet stå åbent. Så forsvinder point ud i den blå luft, og den person der har svaret og lavet noget godt får ingen point ?

Satanedeme nej!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
03. august 2003 - 23:47 #5
.