Avatar billede skovfoged Nybegynder
27. februar 2002 - 08:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

games

er der nogle der ved hvad man skal gøre for at brænde et spil og hvilke programmer man skal bruge
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
27. februar 2002 - 08:32 #1
de fleste nyere spil benytter Safedisc som er en kopibeskyttelse til cd'ere.
Nogle kan kopieres med CloneCD.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
27. februar 2002 - 08:33 #2
Der er også et program der hedder BlindRead (og dertil hørende BlindWrite) som også skulle kunne gøre det, men det har jeg ikke selv prøvet.

med nogle spil virker det ikke og der må man så erstatte .exe filen med en cracket en.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
27. februar 2002 - 08:34 #3
men husk det er ulovligt at kopiere spil til andre eller at sælge dem videre ! ;-)
Avatar billede nitrix Nybegynder
27. februar 2002 - 12:49 #4
*LOL* Se når du har et origialt spil skal du gå ind i mappe indstillinger og sige vis skjulte filer. Når du har gjort det kopierer du alle filer fra cd'en ind i en mappe du selv har lavet. Bagefter går du ind og downloader en crack og brænder det så. Når du brænder skal du ikke brænde mappen med men kun filerne............måske virker det så...men hvad ved jeg, for jeg har jo kun hørt det fra en ven...

venlig hilsen NiTriX
Avatar billede miljoeken Nybegynder
27. februar 2002 - 18:00 #5
nero er rigtig godt, der kan du bare bruge den wizard der følger med
Avatar billede evo777 Nybegynder
28. februar 2002 - 01:57 #6
Et godt sted at hente crack filer er www.gamecopyworld.com