Avatar billede compit Nybegynder
26. februar 2002 - 11:04 Der er 3 kommentarer

vedr. VPN opkobling

jeg har 4 computere som skal sættes op til at køre VPN.

Bruger1-----server1--------server2-----bruger2
      intranet      VPN        intranet

Brugerne køre windows 2000 pro.
Serverne kører windows 2000 server

Mit spørgsmål lyder nu på hvordan gør jeg det, opsætningsmæssigt.

- Det skal indeholde 64 bit kryptering.

- Bruger1 skal kunne snakke med bruger2, frem og tilbage.

Serverne skal køre som domænecontrollere, og have hver sit domæne.

MVH
Compit
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
26. februar 2002 - 12:38 #1
du laver en Installere rutering service på serveren og når du sætter den op følger du bare den wizzard der er til opsætning af vpn server
Avatar billede compit Nybegynder
26. februar 2002 - 12:43 #2
Jeg skal bruge en eller anden form for link så jeg kan skrive det ud, på papir. Det link skal være direkte til siden. jeg gider ikke til at skulle at gætte mig frem.
Jeg har siddet og leget lidt med den, har dog fået en lille forståelse for hvodan den kører.
Avatar billede jakeman Nybegynder
05. marts 2002 - 13:13 #3
Hvis du skal bruge en komplet guide der fortæller dig lige hvad du skal gøre punkt for punkt, så tror jeg du har været lige nærig nok mht. pointene!!