Avatar billede tane Nybegynder
25. februar 2002 - 18:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Danske Tutorial's

Hejsa

Jeg tænkte lidt over at de danske tutorial der eksistere kunne man ikke have dem liggende et sted på siden...

under alle omstændigheder savner jeg nogle på dansk, og synes de er svære at finde, kender i nogle gode så skriv lige et link?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 18:31 #1
danske tutorials til hvad ?
måske dem som har lavet dem vil blive lidt sure hvis de blev lagt her på siden :)
Avatar billede beldring Nybegynder
25. februar 2002 - 18:34 #2
værsågod:
www.udvikleren.dk
www.webcafe.dk
www.websteps.dk
www.anything.dk
www.blarp.dk

Her skulle du finde en masse danske tutorials!! JEG kan stærkt anbefale dem :o)
Avatar billede sonne Nybegynder
27. februar 2002 - 04:01 #3
websteps er gået ind
Avatar billede beldring Nybegynder
27. februar 2002 - 12:23 #4
De må være sket inde for de sidste par dage! Da jeg brugte den i mandags!
Avatar billede nonick Nybegynder
28. februar 2002 - 18:35 #5
TUTORS TIL HVAD!?!?
Avatar billede beldring Nybegynder
28. februar 2002 - 18:51 #6
Det kunne faktisk være for COOL, hvis der var tutorials på denne side! SÅ kunne man læse dem, og hvis der var noget man ikke forstod, kunne man lige klikke tilbage, og spørge! De fleste ville kunne svare, da de nok selv havde set dem et par gange!
Avatar billede damski Nybegynder
28. februar 2002 - 21:37 #7
Ja lige som på Webcafe, det er nogle okay artikler de har der, når der er så mange besøgene her, kunne man da sikkert godt få nogle af hajerne til at skrive nogle genialiteter... dem der gad selvfølgelig...
Avatar billede beldring Nybegynder
28. februar 2002 - 22:02 #8
Det kunne være for cool!!! Så kunne man evt. få point for hver tutorial!