Avatar billede all-technology.com Nybegynder
25. februar 2002 - 15:29 Der er 4 kommentarer

job / opgaver.

Hej

Jeg er selv arbejdsløs for tiden.

Så jeg tænkte om ikke eksperten kunne lave 2 indikator efter
ens brugernavn hvis man a  søger job (J) eller freelancer opgaver (F).

Så når ens navn optræder får man (J),(F) eller (JF) efter
vis man har aktiveret det i sin profil.

Knud
Avatar billede Noone Nybegynder
25. februar 2002 - 15:35 #1
"Velkommen til Eksperten. Her kan du få svar på dine IT spørgsmål."

Det ser ikke ud til, at eksperten er en job bank. Det er vel grund nok til, at afvise forslaget?
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
25. februar 2002 - 15:54 #2
Hvis du ser efter kan du see en tab hvor der står job øverst på siden.
Eksperten har det, min forslag er at man gør det mere synligt.

Knud
Avatar billede Noone Nybegynder
25. februar 2002 - 18:07 #3
Du har ret, men det er jo ikke lige det der er formålet med eksperten eller?

Men selvfølgelig, hvis man bruger resurser på en funktion, skal man også udnytte den. Personligt er jeg dog imod dit forslag med at tilføje det til brugernavnet, det vil nok gi' en DEL forvirring. Men jeg kunne derimod gå med til en farvekodning istedet.. Ligsom den med flagene, som jeg ikke har set dokumenteret (Indrømmet, jeg har ikke ledt efter det). Det vil gøre designet mere farverigt, og man slipper for nogle mystiske bogstaver.
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
26. februar 2002 - 00:09 #4
Ja, små iconer vil også være en god ide. specielt hvis der var en lille forkaring i alt feltet.

Knud