Avatar billede carlsson Nybegynder
24. februar 2002 - 18:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken dag på ugen var 24. november 1974?

Og hvordan finder man ud af det?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 18:53 #1
Søndag...

Bladr tilbage i outlook kalenderen :)
Avatar billede -simon- Nybegynder
24. februar 2002 - 19:24 #2
jeps det var Søndag, bladrede i instillinger for dato og klokkeslæt (menuen for windows uret)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 20:01 #3
Simon, hvorfor gentager du mit svar?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
24. februar 2002 - 20:04 #4
Det ville jeg da også gøre hvis jeg ville score 60 point!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 20:09 #5
Grow up... Eksperten er ikke en legeplads...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
24. februar 2002 - 20:13 #6
Næh, det er en central, for spørgsmål som man gerne vil besvare eller vil have besvaret.

Det er ikke et forum, som kun eksisterer for at give it-hajer point uden værdi...
Avatar billede -simon- Nybegynder
24. februar 2002 - 21:23 #7
det var skam ikke for at tstjæle dine points nanoq, men bare for at bekræfte at du havde ret så carlsson var sikker. Jeg undskylder for al denne uro over denn forfærdelige tragedie :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 22:36 #8
simon, alt forladt... har bare været i lidt for mange unødvendige diskussioner idag :)

tidsrejse-frede, flot iagttagelse... der overraskede du mig...