Avatar billede harpiks Nybegynder
22. februar 2002 - 18:04 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til menu

Hej.

Håber i kan hjælpe mig lidt her.

Jeg har brug for lidt grafisk hjælp til min menu:
http://antvorskov.subnet.dk/test/index2.htm

Målet er at komme frem til et design ala:
http://www.ngif.klubfodbold.dk/

Men vores lille klub har ikke råd til at købe den store flotte løsning fra klubinfo.dk, så vi forsøger selv - med hjælp herfra!

Udkast:
http://antvorskov.subnet.dk/test/billeder/b73-2.bmp
Der skal dog stå:
"Boldklubben af 1973"
eller
"B73 Slagelse"
i toppen

Logo som evt kan bruges:
http://antvorskov.subnet.dk/test/billeder/b73.bmp

Håber på hjælp herfra. Tak!
Avatar billede harpiks Nybegynder
22. februar 2002 - 18:06 #1
Jeg har flyttet spørgsmålet til denne gruppe istedet !!
- http://exp.dk/spm/176133
Avatar billede kunze Nybegynder
22. februar 2002 - 18:13 #2
Du kan prøve på www.sharksforum.com ...
Der er det nok muligt at få lavet en flot løsning for få penge. Under 1000 kr.
Avatar billede harpiks Nybegynder
22. februar 2002 - 18:17 #3
Problemet er at dette er 100% frivilligt Så vi har ikke 1000 kr.
jeg håber jo på at der sidder en venlig sjæl der gider lave 5 min. arbejde for mig/. Det er meget lidt arbejde for en der kan finde ud af grafikprogrammerne ;-)
Målet er at ramme noget ala det udkast jeg har lagt ind for oven.
Det kræver se'fø'li at der er en frame foroven også ;-)

Men tak for hintet Kunze.
Avatar billede kunze Nybegynder
22. februar 2002 - 18:21 #4
Jeg kan da godt prøve at bikse en sidemenu sammen. Men et site har jeg ikke tid til lige nu. :)
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 18:36 #5
Avatar billede nonick Nybegynder
22. februar 2002 - 18:53 #6
Husk at lukke spm´et!
Avatar billede zhark Nybegynder
22. februar 2002 - 19:23 #7
Det subnet er da bare EN STOR FORNÆRMELS!
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2002 - 19:47 #8
kigger på det lidt sener, er det fodbold, hondboldt eller hvad....?

/cdc
Avatar billede harpiks Nybegynder
22. februar 2002 - 22:11 #9
Det er fodbold!

uap's ser fint ud, det er noget ala det jeg skal bruge. Hvis der kan komme lidt ektra lir på!

nonick ?? Lukke det ? Jeg har da ikke fået en løsning ??

Zhark: Hvad er en fornærmelse ?
Avatar billede harpiks Nybegynder
22. februar 2002 - 22:11 #10
Tak Cdc ... glæder mig til at se det !
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2002 - 22:20 #11
jeg har lidt travelt i aften, så jeg får desværre ikke tid til at lave noget i dag......

/cdc
Avatar billede uap Nybegynder
23. februar 2002 - 20:09 #12
Jeg har lavet et andet forslag:

http://boldklubben.webbyen.dk/
Avatar billede harpiks Nybegynder
23. februar 2002 - 23:39 #13
22/02-2002 18:36:41    http://212.242.89.205/colordesign/slagelse1.jpg
Det forslag er faktisk ganske godt.

Kan jeg få dig til at lave en højre margin på det også er det til at bruge!
Billedet skal helst leveres som 3 dele
- en top frame der går helt ud i sidderne
- en venstre og en højre margin

Tak :-)
Avatar billede uap Nybegynder
24. februar 2002 - 01:36 #14
Hej igen!

Du kan gå ind på http://boldklubben.webbyen.dk/ og trykke på "TEST". Der ligger 3 billeder, men jeg er ikke sikker på om de er som de skal være. Hvis de er rigtige nok kan du jo bare gemme dem derfra, ellers må du lige sige hvad der skal ændres =)

Tak!
Avatar billede harpiks Nybegynder
24. februar 2002 - 13:55 #15
Så er vi ihvertfald tæt på :-)

Det frameset jeg skal bruge ligger der nu, men jeg kan ikke helt få dine billeder til at passe ind i dem:
http://antvorskov.subnet.dk/test/index.htm
Avatar billede uap Nybegynder
24. februar 2002 - 14:53 #16
Kan du forklare hvad det er der skal ændres? *S*
Avatar billede harpiks Nybegynder
24. februar 2002 - 18:53 #17
Størelserne på billederne passer desværre ikke ind i de frames, som vi skal bruge... :-(
Prøv selv at sætte dem ind i mine frames...
Avatar billede uap Nybegynder
24. februar 2002 - 19:44 #18
Størrelse?
Avatar billede harpiks Nybegynder
24. februar 2002 - 21:02 #19
Prøv selv at sætte dem ind i mine frames...
Med de % satser, som ikke kan ændres passer det ikke sammen... f.eks. logoet
Avatar billede uap Nybegynder
25. februar 2002 - 00:43 #20
tror desværre ikke jeg kan hjælpe dig mere så... forstår ikke hvad du mener....
Avatar billede harpiks Nybegynder
25. februar 2002 - 11:10 #21
Du harf lavet billederne, så de passer i et frameset, men
Når jeg sætter de billeder ind i det frameset leg har, kan jeg ikke få logoet til at ramme hinanden det rigtige sted.

Min frame ser sådan ud:
<html>
<head>
<title>B73 Slagelse</title>
</head>
<frameset border="0" frameborder="0" framespacing="0" rows="15%,*">
  <frame name="top" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0"  scrolling="no" noresize>
  <frameset cols="10%,*,10%">
    <frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0"  scrolling="no" noresize name="navig" target="space" src="Forside/left.htm">
    <frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0"  scrolling="no" noresize name="space">
    <frame name="space1" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0"  scrolling="no" noresize>
  </frameset>
  <noframes>
  <body>

  <p>This page uses frames, but your browser doesn't support them.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>

Hvis du sætter billederne i her, matcher det ikke :(
Avatar billede uap Nybegynder
02. marts 2002 - 12:21 #22
Kunne jeg ikke få dig til at smide de billeder ind på den side hvor de skal være, så jeg selv kan se fejlen? Så kan jeg nok nemmere rette op på den.
Avatar billede harpiks Nybegynder
06. marts 2002 - 16:54 #23