Avatar billede holsted Nybegynder
22. februar 2002 - 10:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

styring af lyd

Hvis man loader forskelleige lyd filer ind på hver sin level i en flash, er det så muligt at styre volumen for hvert level uafhængigt af hinanden???????
Avatar billede sukos Juniormester
22. februar 2002 - 11:19 #1
Kan man ikke blot redigere lydfilen i flash? Inden den bliver publichet?
Avatar billede holsted Nybegynder
22. februar 2002 - 11:27 #2
Mit problem er at jeg har en baggrunds music der skal loope og noget speak, og så ville jeg gerne kunne skrue ned for baggrundsmusikken når det bliver speaket.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2002 - 12:51 #3
Du kan prøve med lingomans løsning med lyd/speak i flere movieclips.

http://www.eksperten.dk/spm/175881

/per
Avatar billede lingoman Nybegynder
22. februar 2002 - 13:09 #4
Ja, den samme løsning virker også med levels.
Det er selve Sound objektet som skal tilknyttes selvstændige tidslinier.
Ergo er _levels også OK

mvh geo
Avatar billede holsted Nybegynder
08. november 2010 - 13:24 #5
ok