Avatar billede desies Nybegynder
18. februar 2002 - 18:33 Der er 9 kommentarer

Adressekartotek i Outlook Express

Efter et mindre uheld med en hardisk skal jeg havde kopieret alle email-adresserne fra den knap så gode hardisk over til en anden. Hvor i alverden gemmer Outlook Express sit adressekartotek henne?
Avatar billede resten Nybegynder
18. februar 2002 - 18:34 #1
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2002 - 19:30 #2
du kan nøjes med at gå ind i outlook.
filer->eksporter->adressekartotek
Avatar billede desies Nybegynder
18. februar 2002 - 20:01 #3
Detaljen her er, at den harddisk hvor Outlook ligger ikke kan starter op af sig selv. Derfor kan jeg ikke starte den version af Outlook som ligger på den harddisk og kan altså ikke bare eksportere den.
Avatar billede resten Nybegynder
18. februar 2002 - 20:02 #4
Hvis du kigger på mit link så kan du se hvad du skal gøre.
adresse kartoteket skal du selv eksporter til et sted hvor du vil ha det.
Avatar billede desies Nybegynder
18. februar 2002 - 20:20 #5
Pointen er at jeg ikke kan starte den version af outlook hvor alle adresserne ligger. Derfor er der ikke muligt at eksportere.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2002 - 20:45 #6
Ok, kan du søge på disken?

adressekartoteket hedder *.wab
Avatar billede desies Nybegynder
18. februar 2002 - 21:22 #7
Jeg fandt nogle *.wab filer men der var ikke nogle adresser i. Er mit adresse kartotek helt væk eller er der en anden måde?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
18. februar 2002 - 21:23 #8
Default er C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Address Book
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:39 #9
lukketid ?