Avatar billede perj Nybegynder
18. februar 2002 - 17:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan stopper jeg dette spam.

Jeg bliver spammet hver anden dag fra denne adresse. Hvordan stopper jeg dette effektivt?

nwood@mercury.shadowlink.net
Avatar billede jensb Nybegynder
18. februar 2002 - 17:43 #1
Bare lav en regel i Outlook Express, som sletter mail fra denne adresse direkte på serveren, det er det nemmeste
Avatar billede perj Nybegynder
18. februar 2002 - 17:44 #2
Det virker ikke. Næste gang skifter de adresse!
Har også forsøgt at blokere dem.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. februar 2002 - 17:47 #3
hvis du også bliver spammet et andet sted fra så prøv at sende de forskelliges spam til hinanden (lav som jensb siger en regel).
Avatar billede perj Nybegynder
18. februar 2002 - 17:48 #4
>> jensb. Du har ret. Jeg kan se tilbage i "historien", at adresse altid indeholder nwood, så nu er den sikkert stoppet;-)
Avatar billede hub Nybegynder
18. februar 2002 - 17:49 #5
Rapporter dem til www.spamcop.net Det er gratis og meget effektivt. Spamcop sender en klage til vedkommendes udbyder, der i værste fald kan idømmes en ret stor bøde
Avatar billede jensb Nybegynder
18. februar 2002 - 21:35 #6
Takker for point.  Jeg har efterhånden selv en del regler som sletter alt mulig spam og forskellige virusser jeg blev ved med at modtage, og regler er helt sikkert noget af det som virker effektivt, fremfor at forsøge at tale de virksomheder til fornuft, vil jeg forgæves har forsøgt.