Avatar billede kimgravenhorst Nybegynder
18. februar 2002 - 10:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skjulte countere i FP 2002?

Hvordan laver man en counterside i FP?
Umiddelbart kan man kun lægge en counter ind på den side man ønsker at tælle på, hvor den så er synlig for alle. Jeg ville gerne lave en underliggende side der tæller alle hits fra hver enkelt side.
Avatar billede mrjowns Novice
18. februar 2002 - 11:40 #1
Lytter med...! :oD
Avatar billede sworld Nybegynder
21. februar 2002 - 15:21 #2
Hvis du har FP 2002 og du/din udbyder har installeret Extension 2002
kan det lade sig gøre med webkomponent i menuen "indsæt" ---> "Webkomponent" derefter finder du statistik hvor der er nogle forskellige statistikker.
Bemærk hvis du bruger dette kan der godt gå nogle timer efter du har uploadet før du vil kunne se virkningen...

//Sworld
Avatar billede kimgravenhorst Nybegynder
21. februar 2002 - 15:54 #3
Jeg har FP 2002 og er ved at undersøge om det også er den version min udbyder har. Men i menuen webkomponent, kan jeg ikke se nogen mulighed for at vælge statistik. Hedder den statistik eller hedder den noget andet?

//Kim
Avatar billede sworld Nybegynder
21. februar 2002 - 16:06 #4
Ups sorry - det hedder Top 10-liste
Avatar billede kimgravenhorst Nybegynder
21. februar 2002 - 22:41 #5
Hej igen!
Under Top 10 listen er der 7 valgmuligheder, ingen af dem hedder statestik. Jeg har lavet en side og lagt dem alle ind, mn der er ingen mulig hed for at instille nogen af dem. Ved du hvilken en det er og hvordan den virker?
Avatar billede sworld Nybegynder
21. februar 2002 - 22:53 #6
Det er den første af dem du skal vælge "Besøgte Sider"

Den viser seneste 10 mest besøgte sider på dit web husk dog at
din udbyder har installeret Extension 2002, samt at der godt gå nogle timer efter du har uploadet før du vil kunne se virkningen