Avatar billede vdsl Nybegynder
16. februar 2002 - 20:46 Der er 8 kommentarer

Dantax DVD fra Føtex ?

Er der noget kenskab til den DVD afspiller som Føtex sælger til under 1100.- ?

Gode & dårlige tilbagemeldinger modtages, f.eks. om drevet støjer og om den kan afspille alt.
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. februar 2002 - 20:49 #1
en af mine venner har en, og den virker fint, godt billede + lyd, dog er fjernbetjeningen lidt træls (stor)
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
16. februar 2002 - 20:54 #2
Det er udemærket kvalitet - jeg kender også en der har en
Avatar billede vdsl Nybegynder
16. februar 2002 - 23:08 #3
Det lyder helt jo fint, hvordan ser det ud med at spille MP3 filer, kan den læse alle nr. på cd'en ?
Avatar billede vdsl Nybegynder
17. februar 2002 - 22:13 #4
Jeg glemte at spørge om den er kodefri ?
Avatar billede vdsl Nybegynder
18. februar 2002 - 20:45 #5
Jeg har nu købt DVD afspilleren, og den virker faktisk rigtigt fint, ingen støj fra selve drevet. MEN ! det er ikke muligt at få pilen til at køre/spole hurtigt ned over nr. på (MP3) cd'en hvis man vil høre et nr. længere nede, dvs. at man skal trykke hver gang man vil et nr. frem, og det er træls.

Kan det være rigtigt ?

Det er dog muligt at bladre en "side" frem med file TV/TH. Tasterne på fjernbetj. virker rimelig ringe, der skal efter kort tids brug trykkes ret hårdt for at aktivere tasten. Surt med disse småfejl, for ellers er det en kanon DVD afspiller - den bedste jeg endnu har prøvet.
Avatar billede nitrix Nybegynder
21. februar 2002 - 10:13 #6
du skal have en daewoo i stedet for da den kan tage vcd og svcd filer..(film som er downloadet fra nettet)  jeg købte min for 1000kr og den kører fint
Avatar billede vdsl Nybegynder
21. februar 2002 - 20:34 #7
nitrix> jeg har haft en Daewoo (købt i Bilka) men den byttede jeg igen, da drevet larmede som en sindsyg. Selv med et tæppe over maskinen kunne der høres en meget træls lyd når der blev afspillet DVD film ved normal lydstyrke.

Jeg er faktisk ikke klar over om Dantax afspilleren kan afspille vcd/svcd, kan den ikke det, er der ikke meget ved den.
Avatar billede rathgen Nybegynder
04. marts 2003 - 21:56 #8
Jeg har sådan en Dantax dvd afspiller, den virker perfekt. Før havde jeg en Panasonic dvd afspiller og jeg kan ikke se en forskel på de to afspiller.
Min Dantax afspiller er en DVD1600