Avatar billede BacceDK Juniormester
16. februar 2002 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ny funktion på eksperten.dk ??

Hejsa
jeg sad lige og lukkede spm som af den ene eller anden grund ikke var blevet lukket, med tiden, meeen må da indrømme at det kan være lidt trist at skulle side og bladre i flere siders spm for at finde de åbne spm's og tænkte på om det ikke var muligt med en lille oversig hvor man se sine egne åbne spm så man nemmere og hurtigere kunne få lukket dem, og alle folk blev glade for deres velfortjente point ???
bare et foreslag
Indate
Avatar billede slinky Nybegynder
16. februar 2002 - 12:46 #1
du kan bare klikke et par gange på det lille flas - en af farvere betyder "ikke lukket"
Avatar billede slinky Nybegynder
16. februar 2002 - 12:46 #2
...flag
Avatar billede BacceDK Juniormester
16. februar 2002 - 12:49 #3
gu det havede jeg skuda ikke lagt merke til :-))
tagger det var da rart nok :-)
Avatar billede slinky Nybegynder
16. februar 2002 - 13:38 #4
thx for points:)
Avatar billede BacceDK Juniormester
16. februar 2002 - 13:47 #5
lol