Avatar billede peterpeter Seniormester
13. februar 2002 - 23:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et FRANSK krak kort .......

Hej

Er der ngen der kender et fransk sted der er ligesom krak.dk, hvor man starter med hele frankrig og så langtsomt klikker sig tættere og tættere på ??

Peter

Avatar billede kunze Nybegynder
13. februar 2002 - 23:16 #1
Søg på www.aj.com :)
Avatar billede peterpeter Seniormester
13. februar 2002 - 23:35 #2
Det var lige det jeg havde regnet med.......

Her kan jeg ikke skrive et by navn of derefter få et kort over frankrig, hvor jeg så kan zoome ind eller ud...........

Fuldstændig ligesom KRAK.DK

AJ.COM er da "bare" en fransk søgemaskine.

Peter
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. februar 2002 - 02:23 #3
hvis man bruger søgemaskinen i icq, så zoomer den ind på hele verden - den er da sej nok! Jeg var da vildt imponeret da jeg startede med et verdenskort, og efterhånden kunne se sidegaden her :0)
Avatar billede simoom Nybegynder
14. februar 2002 - 09:24 #4
prøv: http://www.maporama.com/share/

Jeg har brugt den til at planlægge rejser til tyskland og frankrig. Hber siden kan bruges. Men kan ikke lige huske om man kan klikke ud og ind, men mener det.
Avatar billede peterpeter Seniormester
14. februar 2002 - 10:28 #5
Perfekt !