Avatar billede zupastar Nybegynder
13. februar 2002 - 19:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Forpulede Fair reklamer...

Jeg er ved at få spaaaaaaaat af de Fair popupper der kommer hver eneste gang man klikker sig ind på et underlink her på eksperten...!
Jeg er virkelig ved at eksplodere :O/

IKKE EN GOD IDE!
Avatar billede sif4ever Nybegynder
13. februar 2002 - 19:08 #1
ENIG!!!!!!!
Avatar billede bongobride Nybegynder
13. februar 2002 - 19:10 #2
eksperten kan bare ikke holde sig til almindelige reklamer...
De skal absolut genere folk, med de forbandede popups !!!!
Avatar billede realone Nybegynder
13. februar 2002 - 19:14 #3
Har I nogensinde overvejet hvor meget tid admins bruger det her site?! Uden at få nævneværdig løn for det?!
Hvis det generer jer så meget, så hent popupkiller og får det overstået .. det har jeg da gjort..
</RealOne>
Avatar billede pryds Nybegynder
13. februar 2002 - 19:15 #4
Som sagt før:
Jeg tror jeg vil gå ud og købe en Fair forsikring fordi jeg så den her popup på eksperten...
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2002 - 19:17 #5
prøv at lade en enkelt stå åben, så bliver resten loaded i den - hos mig virker det, og hos andre gør det ikke, men det er da nemt at prøve
Avatar billede pryds Nybegynder
13. februar 2002 - 19:19 #6
Ja selvom man bruger en popupkiller, kommer den meget kort. OG DET ER TIL AT FÅ SPAT AF...
Avatar billede hojben Novice
13. februar 2002 - 19:20 #7
http://www.eksperten.dk/spm/172091

Hent den her: http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,10615,41154,00.html

den nakker den med det samme.. husk bare at downloade de andre bannede popups ;)
Avatar billede nonick Nybegynder
13. februar 2002 - 19:34 #8
Pisse irriterende....
Avatar billede Noone Nybegynder
13. februar 2002 - 19:50 #9
Hmm.. Min opera siger noget om at den ikke kan lave et nyt vindue fordi der ikke er flere system resurcer (Den har fuldstendigt ret) men det er mindst ligså irreterende som den skide popup rekvalme.
Avatar billede odegaard Nybegynder
13. februar 2002 - 19:53 #10
Jeg får kvalme af den slags markedsføring. Selv gode gamle jubii er gået helt amok i den sidste tid...
Avatar billede prodic Mester
13. februar 2002 - 21:34 #11
Har I nogensinde tænkt på hvor lidt de kære admins selv styrer af de reklamer. Det har de en begrænset indflydelse på da Adpebber(eller hvad de lige hedder) styrer det for dem. Så klag til Fair eller bureauet.

Klik da på banneret og støt Eksperten.dk - så kan det være at I/vi engang i fremtiden får alle de ønsker vi gerne vil have men ikke støtte finansielt.
Avatar billede sonne Nybegynder
13. februar 2002 - 22:28 #12
jeg udfylder med glæde
Fornavn: stop venliggt Efternavn popop reklamer
Telefon: på eksperten mobil: straks
E-mail un@fair.dk elller hvad du nu kan finde på som ikke er brugt før.
hak i
træffes hverdag 17-22 og HUS

og de takker for henvendelsen....
Avatar billede 7th Praktikant
13. februar 2002 - 22:30 #13
Er det fair ??? ;)
Avatar billede kapla Nybegynder
14. februar 2002 - 02:19 #14
Fair nok.
Avatar billede zupastar Nybegynder
14. februar 2002 - 12:15 #15
hehehe....