Avatar billede existenz Nybegynder
12. februar 2002 - 11:32 Der er 2 løsninger

login i windows 98 se

problem : kan ikke gemme password i netværk via modem

grund : når windows starter op logger den en profil ind som ikke er der(når man vil logge af står der "log af ...")
men når man så logger den af kan man logge sin egen profil på og så vil den godt gemme passworded i netværk via modem men så snart jeg genstarter maskinen logger den automatisk ind med dens egen underlige profil og igen vil den ikke gemme passworded for jeg logger ud og ind igen...

any clues anyone ??
Avatar billede halifax Nybegynder
12. februar 2002 - 21:35 #1
Start op uden at logge på. Gå i Kontrolpanel - Netværk. Faneblad Konfiguration under Primær netværkslogon skal være angivet Windows logon ellr Windows Family Logon. Klik Ok og genstart.
Avatar billede ianfrank Nybegynder
13. februar 2002 - 08:35 #2
Prøv at tjekke http://www.eksperten.dk/spm/170974 - der er nogle løsningsforslag!