Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 09:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Set focus

Hejsa kodere på eksperten

Kunne I ikke sætte fokus på feltet til brugernavn på loginsiden?
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 09:43 #1
Hehe - havde samme problem sidst de lavede nyt design. :)
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 10:14 #2
jeps - det er sådan en lille ting, men en evig kilde til irritation, hvis det ikke virker, og til stor glæde, hvis det gør.
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2002 - 10:18 #3
Lige præcis! :)
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 18:31 #4
Admin hør lige med her:

Hvis jeg går ind under min konto, så står der øverst "Du er her : Eksperten : Konto for XXXX" Under normale omstændigheder, så skulle der jo gerne står "goddess" i stedet for XXXX, men i øjeblikket står der alle mulig andre navne, hver gang jeg går derind - og jeg _har_ prøvet at logge af og på sådan ca. 100 gange - plus minus en enkelt eller to ;)

Heldigvis står der da mine egne oplysninger, når jeg går ind under et eller andet punkt :)
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2002 - 13:27 #5
Så hjalp min lille bøn - nu står curseren lige så fint og blinker i brugernavn, når man skal logge på - takker :)

Så kan jeg jo godt lukke spørgmålet.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2002 - 13:28 #6
ja så skal jeg jo svare, så jeg kan acceptere - fjols mig :)