Avatar billede apc Nybegynder
09. februar 2002 - 21:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal Canon printer kasseres

Canon printer BJC-2100 initierer tilsyneladende rigtig men så sker der mystiske lyde tilsyneladende under papir fremtransport og der sker ingen udskrift. Den har næsten ikke været brugt. Er der noget at gøre, eller skal den kasseres?

Tak for hjælpen

Christian
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2002 - 21:19 #1
Det lyder som om skrivehovedet er gået i stykker - det koster ca. 300 til en model som din - så ja, den skal sandsynligvis skrottes....
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2002 - 21:20 #2
hvis du åbner for printeren mens du klikker på udskriv - kan du så se om hovedet bevæger sig frem og tilbage?
Avatar billede lhdesign Nybegynder
10. februar 2002 - 10:59 #3
Der er som John skriver, printer hovedet der er defekt du kan købe et nyt med en sort og en farve patron til 430,- Kr. Kan købes på www.lhdesign.dk
Avatar billede apc Nybegynder
10. februar 2002 - 20:13 #4
ja, hovedet bevæger sig kun i starten, så stiller det sig i venstre side og der sker en nogle mystiske lyde, hvorefter printerhovedet ikke bevæger sig mere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2002 - 20:17 #5
Så er det printerhovedet der er gået i stykker - sådan gjorde min Canon 4300 også - tror ikke det kan betale sig at få et nyt - køb du hellere en ny printer med det samme.