Avatar billede sth Novice
09. februar 2002 - 10:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

De nye priser på stofanet

Hvad er din mening om stofanets nye priser ?

Min egen mening er at det frækt at sætte prisen op med 50 %.

I Kolding hvor jeg er fra, har / er stofa igang med at give tilbud til 22000 husstande, da vi fik tilbud om at få stofanet, var det ud fra den gamle prisliste, altså 200 kr op til 4 gb.
Avatar billede balli23 Nybegynder
09. februar 2002 - 10:43 #1
Bliver det gennemført, det med at hæve prisen 50%?????????
Avatar billede sth Novice
09. februar 2002 - 11:03 #2
JA SQ fra d. 01-03-2002

Se evt:http://www.stofa.dk/stofanet/stofanet.html

Det er da meget muligt at der er billig for dem der kun bruger nettet meget lidt, men for dem der bare bruger det lidt mere end til at hente mail, så betyder det en stining på 50 % jeg har selv haft stofanet i ca. 4 måneder, og har aldrig været under 700 mb /måned.

Jeg har talt med flere i kolding, og de har alle samme holdning til denne prisstining, og det er " Det er sq for frækt"

Og så er det at jeg vil høre om andre føler det samme
Jeg kan kun sige at når jeg finder et alternativ så flytter jeg!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2002 - 12:22 #3
Det er STADIG en af danmarks billigste priser - tjek lige hastigheden: 1024/256 - får sådan en forbindelse skal du af med 695 kr. hvis det er adsl man vælger i stedet. Så at skifte er efter min mening en lille smule dumt :) - da de 400 ekstra (for mit vedkommende) slet ikke kan stå stand med det jeg henter på en måned - den ligger på 1500 - 2000 Mb pr. måned.

Men de har jo planlagt - til efteråret - at lancere flere forskellige pakker at vælge i mellem - altså flere trin før prisen stiger. Som det er nu skal der jo ikke meget til før man er fra min. pris til max. pris....
Avatar billede sth Novice
09. februar 2002 - 14:20 #4
Det jeg mener der er frækt er så men ikke prisen men måden.
I Kolding er der er alle antenneforeninger gået sammen, for at danne en forening hvor et af formålene var at give brugerne adgang til nettet, en af grundende til at Stofa blev valgt var bla, at deres tilbud på Internet og telefoni.

Jeg er som sådan enig at prisen er ok, men så burde man nok lige have oplyst at de selv godt var klar over at prisen var urealistisk, og at den derfor ville stige voldsom.
Telefoni er der heller ikke sket noget med, og hvad bet bliver til kan man ikke få at vide, da de afgav tilbud ville de være klar med telefoni i efteråret 2001, men efter hvad jeg har hørt har de droppet det nu, prisen skulle ellers have været 150 kr. pr. måned.

Så jeg mener at man kan sige at de har overkøbt deres produkt, og skaffet sig kunder på er urealistisk tilbud.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. februar 2002 - 17:13 #5
Se evt. dette spm. for flere meninger fra eksperten brugere om Katastrofa.net
http://www.eksperten.dk/spm/157577
Avatar billede 7th Praktikant
09. februar 2002 - 19:18 #6
Synes også det er for groft med en så pludselig stigning på hele fucking 50 % !!! Men må da medgive at prisen stadig er ok i forhold til andre priser. Men som sagt det var måden de gjorde det på.
Bondefangeri af førsteklasses art. Lokker og bang så falder hammeren.
Avatar billede perplet Nybegynder
09. februar 2002 - 19:27 #7
Ja, 50% op er for groft. Prisen er jo ikke gal, men prisstigningen er. Og så med kort varsel. 1½ mdr. er ikke meget. De har jo vist det længe
Avatar billede sth Novice
10. februar 2002 - 10:52 #8
Helt enig i de sidste 2 svar
Avatar billede sth Novice
10. februar 2002 - 17:26 #9
jeg lukker jeg havde ikke set:  http://www.eksperten.dk/spm/157577