Avatar billede letis Nybegynder
07. februar 2002 - 20:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vinyl til MP3

hvordan får jeg lagt mine lp'er ind i pc'eren som waw filer? og hvilket program anbefales til at konvertere waw til MP3 - findes der shareware ? Der er en lydoptager i windows kan den bruges? og hvordan fortæller man den der nu er noget i lydindgangen?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. februar 2002 - 20:55 #1
Til konvertering fra Wav -> Mp3 anbefales "Lame MP3 Encoder", som er et codec, der som standard bl.a. følger med rip-programmet CDex. Det er et freewareprogram, der kan hentes fra www.download.com
Avatar billede bongobride Nybegynder
07. februar 2002 - 20:56 #2
husk at bruge 'line-in' ....... :)
Avatar billede letis Nybegynder
07. februar 2002 - 21:13 #3
Line in er forbundet med pladespilleren? Hvor kan man se computeren får signal??
Avatar billede double-g Juniormester
07. februar 2002 - 23:32 #4
Du kan finde en komplet LP -> harddisk guide her :

http://homepages.nildram.co.uk/~abcomp/lp-cdr.htm