Avatar billede beta Nybegynder
06. februar 2002 - 23:57 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Max Payne - opdateringshastighed på mus/tastatur ?

Er der en som har kendskab til hvad problemet kan være når musen (og tastaturet) er langsomt i Max Payne, i Windows virker begge dele fint.

Når man bevæger musen, flytter billedet sig først (kort tid) bagefter, også selvom opløsningen bliver sadt ned. Både ved 1024x768 og 800x600 er problemet det samme. Andre nyere spil virker fint ved disse opløsninger.

Celeron 433Mhz, Geforce2 MX400 64 MB, 192Mb ram, IBM harddisk, Windows 98-1, DirectX 8.0
Avatar billede umbo Nybegynder
07. februar 2002 - 00:01 #1
beta : Jeg ved det ikke, men det er måske CPU'en der er for langsom, Max Payne er et ret krævende spil...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. februar 2002 - 01:50 #2
det er vist ikke cpu'en - min kammerat kører det på en 400 amd'er - og selvom det da hakker lidt virker musen osv. fint nok...
Avatar billede umbo Nybegynder
07. februar 2002 - 01:58 #3
Prøv at sætte details ned, og se om det virker...!
Avatar billede zliber Nybegynder
07. februar 2002 - 05:21 #4
Prøv at sætte alle ting ned på minimum - opløsning o.s.v og hvis det ikke hjælper - så sørg for at der ikke kører en masse programmer i baggrunden (downloads f.x.) og hvis dette heller ikke kan hjælpe så prøv at hent den nyeste driver til dit grafikkort!!!
Og husk at MP (MaxPayne) er et MEGET krævende spil!
Avatar billede beta Nybegynder
07. februar 2002 - 15:35 #5
metal_hansen> hvis det kører OK på en AMD 400, så burde det også kunne spilles på en Celeron 433. Hvad er opløsningen sat til på AMD'en, og hvor mange details, mv. ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. februar 2002 - 16:44 #6
beta >> jeg mener han kører med mellem-indstillingen på details, og opløsning 800x600.
har du evt.prøvet at køre directx ind igen - prøv evt. 8.1
eller måske skulle du prøve at rode lidt med dine drivere til mus og keyboard
Avatar billede beta Nybegynder
07. februar 2002 - 21:16 #7
metal_hansen> jeg afprøver dine forslag med DX8.1 + drivere, og vender tilbage til emnet i næste uge.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. februar 2002 - 22:22 #8
okidoki
Avatar billede beta Nybegynder
08. februar 2002 - 12:46 #9
..du skulle vel ikke ligge inde med et direkte link til den fulde udgave af Direct X 8.1 ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. februar 2002 - 17:22 #10
Avatar billede beta Nybegynder
08. februar 2002 - 21:28 #11
Perfekt, tak for linket !
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 05:01 #12
tid at lukke?!