Avatar billede php-newbie Nybegynder
06. februar 2002 - 21:28 Der er 6 kommentarer

Adgang nægtet

Hejsa
Nu har jeg lige skiftet fra win me til win 2k. Også lagde jeg vigtige dokumenter, osv. over på en kammerats computer som er på lan. Men problemet er at han har win xp, og når vi vil kopierer noget fra den mappe og tilbage til min pc, får vi adgang nægtet, ligemeget om vi er logget på som administrator eller bare alm.
Hvad gør vi for at jeg kan overføre disse filer tilbage til min pc???
Avatar billede mygskys Nybegynder
06. februar 2002 - 22:18 #1
Installér Netbeui protocollen på begge maskiner... så kan de se hinanden igen.
Avatar billede grinderslev Praktikant
07. februar 2002 - 00:48 #2
I skal være oprettet på begge maskiner og der skal tildeles rettigheder under sikkerhed i deling.
Avatar billede php-newbie Nybegynder
07. februar 2002 - 09:43 #3
Jamen jeg logger jo ind med hans brugernavn som er administrator fra min w2k og vi kan se hinanden.... Han kan heller ikke gå ind og se mappen fra hans pc når han er logget ind som administrator
Avatar billede php-newbie Nybegynder
07. februar 2002 - 11:32 #4
Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede mygskys Nybegynder
07. februar 2002 - 14:07 #5
Har du forsøgt dig med Netbeui? Jeg fik det til at virke uden prob. på mit netværk.
Avatar billede php-newbie Nybegynder
08. februar 2002 - 18:02 #6
ja, det duer ikke