Avatar billede vistodk Nybegynder
06. februar 2002 - 18:07 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

LANGSOM igen

i en periode til formiddag var alting fnt.. men nu er det helvede igen..... køb dog en hurtigere maskine, hvis det er der den hænger
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
06. februar 2002 - 18:13 #1
eller en hurtiger gratis internetforbindelse.. hvor får man sådan en ?! :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. februar 2002 - 18:15 #2
i utopiland hvor man har fantasilioner *G*
Avatar billede vistodk Nybegynder
06. februar 2002 - 18:16 #3
hvis du har et godt koncept, kan du få det gratis.. www.kokkeleg.dk har lige fået hosted deres server på Orange.dk serverpark
Avatar billede dmcn Praktikant
06. februar 2002 - 18:17 #4
"køb dog en hurtigere maskine" - for hvilke penge? De tjener nada på bannere osv.
Avatar billede vistodk Nybegynder
06. februar 2002 - 18:23 #5
Hvis de ikke tjene rnoget på bannere, så er det sku deres egen skyld...
Jeg laver ca 800/1000 kr pr dag, på min ene side.. og der er kun ca 20.000 daglige hits. Hej har 20 steder det ville være bedre at linke til i stedet for et site om "museskader"  det HAR de fleste it-folk hørt om..
Avatar billede vistodk Nybegynder
06. februar 2002 - 18:33 #6
ADMIN hvorfor melder i ikke rent ud?
Er der problemer med koderne, maskinen eller forbindelse...
Avatar billede vistodk Nybegynder
06. februar 2002 - 18:35 #7
STOR BØLGE--- HASTIGHEDEN KOM IGEN.. wuuuuwwww!!!!
Avatar billede dusktrab Nybegynder
06. februar 2002 - 20:18 #8
og nu gik den igen...jeg kan ikke fuldføre en søgning uden timeout!
Avatar billede admin Novice
06. februar 2002 - 20:35 #9
vi har fået optimeringstip fra selveste Monty (ham der bygger MySQL), men kan sagtens bruge hjælp fra personer der har super kontrol over at skrue på MySQL's parametre. Så er en af jer MySQL haj, hører jeg meget gerne fra jer: 70270767 / info@eksperten.dk
Med hensyn til bannere vil jeg meget gerne dele indtægt med dem af jer som kan skaffe os en god sponsor / annoncør. Det er www.adpepper.dk som tager sig af det for os, og de henvender sig nok for bredt i forhold til den målgruppe der er her på Eksperten.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. februar 2002 - 20:40 #10
admin>

Dine brugere er IT folk og de klikker af alle mindst på bannere. Sørg i det mindste for at få indtægter pr. eksponering/visning. Adpepper har også eksponeringskampagner :)
Avatar billede egede Nybegynder
06. februar 2002 - 20:48 #11
Jeg har været i erhverspraktik hos computerworld, og deres onlineafdeling tjener stort set alle deres penge på de reklamer der er i de to daglige nyhedsbreve de tjener, så med en rigtig annoncør, og en opstilling sådan at man lægger mærke til annoncen kan eksperten vel tjene noget mere. Personligt lægger jeg ikke mærke til reklamen, for jeg ved hvor den er, og alm. tekst er ikke det bedste blikfang.
Avatar billede admin Novice
06. februar 2002 - 21:02 #12
Vi har ikke selv ressourserne til at finde annoncører, så hvis en eller flere vil have den tjans er den åben. ren provision selvfølgelig.
hvad angår hastigheden har det vores højeste prioritet.
Avatar billede nonick Nybegynder
06. februar 2002 - 22:16 #13
Hvis det kan være en trøst, kan jeg fortælle dig at mine kommentarer tager mellem 3 og 5 minutter at oprette!
Avatar billede pft Nybegynder
06. februar 2002 - 22:37 #14
Hvis der ikke snart sker noget med hastigheden på Eksperten er det ved at være sidste gang jeg besøger denne side, det har været galt næsten siden December. Besøger den 10/15 gange hver dag.
Avatar billede egede Nybegynder
07. februar 2002 - 11:33 #15
jg bruger den stort set ikke mere.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
07. februar 2002 - 17:16 #16
Den er umulig at komme på desværre
Avatar billede admin Novice
07. februar 2002 - 17:29 #17
er hastigheden ikke bedre nu ?
Avatar billede egede Nybegynder
07. februar 2002 - 17:41 #18
noget der kunne optimere siden var også hvis man kun modtog én mail i stedet for to, det modtager jeg i hvert fald.
Avatar billede egede Nybegynder
07. februar 2002 - 17:43 #19
det var to >forskellige< mail omkring dette spørgsmål, sorry. Men jeg har ellers sat kryds ved "Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager."
Avatar billede egede Nybegynder
07. februar 2002 - 17:44 #20
jo, lige nu er hastigheden rent faktisk bedre (nu skal jeg nok holde op med at spamme)
Avatar billede jfl Nybegynder
08. februar 2002 - 10:46 #21
.
Avatar billede egede Nybegynder
08. februar 2002 - 13:37 #22
da jfl skrev sin kommentar modtog jeg tre mail hvori at der stod at han havde skrevet den.
Avatar billede pft Nybegynder
08. februar 2002 - 13:38 #23
Også her
Avatar billede admin Novice
08. februar 2002 - 13:48 #24
der var en bug. den er nu rettet.
Avatar billede pft Nybegynder
08. februar 2002 - 15:20 #25
Den her gang fik jeg kun en mail, så det er nok ok nu?
Avatar billede pft Nybegynder
08. februar 2002 - 15:21 #26
Den mail jeg lige har sendt, det tog 30 sek at sende