Avatar billede mygskys Nybegynder
06. februar 2002 - 16:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mine points...

Jeg har 77 points ude, hvor der ikke har været nogen der kunne give en fornuftig løsning af mit prob. Jeg vil naturligvis gerne have luget ud, så jeg ikke har 77 stående ude.

Kan jeg ikke lukke de spg. bestandigt? - og altså få de points igen?...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. februar 2002 - 16:28 #1
du laver bare et svar selv og så accepterer dig selv!
Avatar billede mygskys Nybegynder
06. februar 2002 - 16:31 #2
kanon! takker
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. februar 2002 - 16:36 #3
nemlig, svar selv og opkræv dine egne points, men skriv en begrundelse for hvorfor du gør det.