Avatar billede ares Nybegynder
06. februar 2002 - 11:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brugerdefineret startside....

Hej Admins... m.fl.

Tak, for en helt igennem fed service/side... Jeg er ret tilfreds med det nye design...

Jeg syntes at man i en evt. ver 4.0 skulle implementere en mulighed for at konfigurere sin egen startside... så man selv kan vælge hvilke emner der skal være på siden... hvilke emner der skal være synlige under nyeste spørgsmål og nyeste indlæg....

Men det er sikkert noget der har været oppe at vende 30 gange.. men jeg blev bare lige nød til at få det ud.. : ))
Avatar billede disky Nybegynder
06. februar 2002 - 11:51 #1
inden de begynder på den slags ting skulle de

1. Sørge for at sitet er x antal gange hurtigere, en posting tid på 30 sekunder er IKKE tilfredsstillende.

2. Rette alle de fejl der findes.

3. Lave de ca XXXX forslag der er kommet allerede.

417. brugerdefineret startsider.
Avatar billede admin Novice
06. februar 2002 - 12:31 #2
vi følger denne orden:

1. rette fejl, herunder hastighed.
2. lave de forslag som passer til idéen bag Eksperten.

At man selv kan definere indhold i de bokse der er i sidderne kommer til Eksperten Pro : www.exp.dk/fremtid.phtml