Avatar billede umbo Nybegynder
06. februar 2002 - 02:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver

Hej

Hvis man installere en ny driver til en eller anden form for hardware, og skifter OS, skal man så installere driveren igen eller er den der stadig?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 02:55 #1
skifter OS = formatere eller bare opgradere?
Avatar billede umbo Nybegynder
06. februar 2002 - 02:58 #2
metal_hansen : betyder formatere ikke at slette alt på harddisken?
Hvis det gør bliver alt så ikke slettet nå man opgradere til et nyt OS?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 03:01 #3
formatere = slette alt

men jeg er ikke helt sikker på hvad det er du skal - kan godt være det bare er mig der er træt.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 03:02 #4
hvis du opgraderer dit OS, burde det automatisk søge (og finde!!!) driveren!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 03:02 #5
men hvad er det for et OS du kører med nu - og hvad vil du opgradere til?
Avatar billede umbo Nybegynder
06. februar 2002 - 03:04 #6
metal_hansen : Okay. Det er fordi jeg har et modem hvor jeg lige har installeret en WIndows XP driver, fordi jeg skal til at opgradere fra Windows 98 til XP, så det jeg ville finde ud af var bare om jeg skulle installere driveren igen bagefter...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 03:05 #7
det er jo altid bedst at lave en clean install - altså format c: og så videre...
drivere kan du (næsten) altid få fat i!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 03:07 #8
øøhhh - du har altså kørt en xp-driver ind til dit modem mens du kørte 98??!!

jeg vil råde dig til at køre den ind igen EFTER du har installeret XP..
Avatar billede umbo Nybegynder
06. februar 2002 - 03:08 #9
Okay tak for hjælpen :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 03:09 #10
jeg tror jeg er MEGET træt i dag hehe! sikke en gang hø *lol*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. februar 2002 - 03:09 #11
tak for point :0)