Avatar billede nete Nybegynder
05. februar 2002 - 23:28 Der er 8 kommentarer

officeprogrammer lukker ned

outlook og word lukker af hver gang officeassistenten er kørt ind og jeg kan ikke nå at komme ind i programmet overhovedet. hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ved det??????????
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
05. februar 2002 - 23:41 #1
Hvilken fejlmeddelelse får du?
Avatar billede nete Nybegynder
05. februar 2002 - 23:44 #2
ingen, det "cutter" bare af
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
05. februar 2002 - 23:52 #3
ok....

Så må man jo igang med vodoo tricks :)

Start med at køre alt hvad du har af fejlretningsprogrammer, om ikke andet så scandisk selvom den ikke er den bedste. Hvis det ikke virker nu  defragmenterer du din HD. Hvis det ikke virker nu, kan du overveje at geninstallere skidtet.
Avatar billede grinderslev Praktikant
06. februar 2002 - 01:11 #4
Du har garanteret lige opdateret Office...
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q255503

Install keys der begynder med GC6J3 laver nemmelig det nummer efter man har opdateret.
Avatar billede nete Nybegynder
06. februar 2002 - 06:13 #5
ja grinderslev - du har fuldstændig ret, men hvad gør jeg ved det?????
Avatar billede grinderslev Praktikant
06. februar 2002 - 23:18 #6
Du skal installere igen med et andet serie nummer.
Prøv at kikke på den side jeg linker til.
Avatar billede nete Nybegynder
08. februar 2002 - 17:17 #7
til grinderslev, jow tak du, det hjalp på word men ikke på outlook, ellers er du tæt på, kan du andre tricks, så er pointene dine
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. september 2003 - 12:43 #8
Skal du ikke snart have lukket spørgsmålet????