Avatar billede as71 Nybegynder
05. februar 2002 - 16:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kan man lave en flash film transperant ?

Jeg har en html side med et baggrundsbilled, kan jeg nu ligge en flash film ovenpå og lave den trasperant
Anders
Avatar billede barklund Nybegynder
05. februar 2002 - 16:45 #1
Virker vist kun i nye IE, men du kan godt lave noget med nogle layers i din html...

Se fx:

http://www.macromedia.com/support/flash/how/shock/wless2/wless02.html

og relaterede sider...

/Barklund
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. februar 2002 - 16:48 #2
Ja og nej,

Det virker kun i Internet Explore!
Du kan indstille dette under "Publish settings" skulle du være i tvivl om hvorledes - tænder du flash, trykker "F1", søg på "publish Settings" og du er kørende i løbet af nul komma fem!
Avatar billede spe Nybegynder
05. februar 2002 - 16:49 #3
Du kan lave følgende i File-menuen til publish settings  fanebladet html sæt Window mode til transparent windowless.
Men ikke alle browsere understøtter dette.
Avatar billede as71 Nybegynder
05. februar 2002 - 16:52 #4
Tak for hjælpen, jeg sidder her på en Mac og har allerede prøvet det i foreslår og testet det i IE5 det ser ikke ud til at virke, kan være det virker på PC? Jeg må finde på noget andet. Tak igen A
Avatar billede spe Nybegynder
05. februar 2002 - 16:56 #5
På PC skulle det virke i nyeste IE Men som dig har jeg heller aldrig fået det til at virke på Mac.