Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. februar 2002 - 15:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori ? Lektiehjælp/almen viden

Kunne man ikke oprette en gruppe der hedder noget i stil med ovenstående så man kunne sortere ikke IT/EDB relaterede spm. fra ?
Jeg synes at der er en markant stigning i den type spm. på eksperten , og det er sådan set o.k , men lidt irriterende at skulle sortere dem fra generalt/fri debat.
Lad bare de unge henvende sig om råd om alskens verdslige ting , de har åbenbart ikke andre steder at få hjælp og jeg har da intet imod almen rådgivning og udveksling af ideer men lad dem få en kategori til det.
Avatar billede kapla Nybegynder
03. februar 2002 - 15:54 #1
ALDRIG!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. februar 2002 - 15:56 #2
Jamen de er her jo alligevel......
Avatar billede snigermunken Nybegynder
03. februar 2002 - 15:57 #3
Tja jeg kan nu godt følge dig, men jeg syntes ikke den kategori skal laves, for eksperten er et it forum ikke et "jeg vil havde hjælp til mine lektier fordi jeg er for doven" forum. '

Syntes det er en dårlig ide.
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2002 - 15:59 #4
Fri Debat er jo netop til spørgsmål som ikke har så meget med IT gøre !

Personligt er jeg meget imod at der kommer en kategori som du foreslår. Ved at oprettet sådan en kategori, synes jeg at vi kommer endnu længere væk fra den målgruppe som Eksperten var tænkt til i starten. Vi har nok spørgsmål om lektiehjælp, så lige frem at lave en kategori til det, og derved opfordre folk til at spørge om det, synes jeg ikke om !

Snowball
Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. februar 2002 - 16:04 #5
Jeg ville også hellere være fri men man kan da ikke ignorere problemet væk , vel...?

Bare der var nogen der lavede www.junior.ekspertens.lektiehjælp.dk ...!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. februar 2002 - 16:07 #6
Jeg må jo give jer ret.

Men hvis det er en udvikling som er stigende hvad så om 3-6 md.?
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. februar 2002 - 16:27 #7
Trismegistos har da fat i noget, spørgsmålene blive jo oprettet alligevel, så lav en kategori til det, på den måde kan man jo undgå dem hvis man ikke gidder at besvare den slags spørgsmål. Ligenu abbonerer jeg på kategorien Freelance og mange af mailsene går ud på at lave forsider til rapporter.... jeg ville personlig hellere at de oprettede dem i en anden kategori så jeg helt slap for dem.
Der er alligevel ikke noget der forbyder folk at oprette ikke it-relaterede spørgsmål.
Avatar billede tentakkel Nybegynder
03. februar 2002 - 23:24 #8
HVorfor kan det ikke bare være i debat-->generelt? - dér er der jo i princippet ingen IT spørgsmål i forvejen (det er hvertfald en fejl hvis de er der) - så der er ikke noget at sorterer fra
Avatar billede trismegistos Nybegynder
04. februar 2002 - 17:23 #9
Nå jeg må hellere lukke .