Avatar billede fjos Nybegynder
01. februar 2002 - 11:45 Der er 7 kommentarer

hvordan sletter man sine spørgsmål??

hvordan sletter man sine spørgsmål?? så man er fri for at have gamle spårrgsmål liggende i sin profil..
Avatar billede Noone Nybegynder
01. februar 2002 - 11:46 #1
Kan man vidst ikke.
Avatar billede resten Nybegynder
01. februar 2002 - 11:46 #2
Det kan man ikke.
vi andre skal jo have lov til at søge og finde hjælp i dem.
Avatar billede ib_14 Nybegynder
01. februar 2002 - 11:48 #3
du kan enten apceterer et svar så er spørmsmålet lukket i gamledage før tirsdag kunne man også slette i instillinger det tror jeg er blevet lavet om til det felt hvor der står konto du kan kun se at spørmsmålet er lukket ved at svar forsvinder
Avatar billede fjos Nybegynder
01. februar 2002 - 11:48 #4
ja det ved jeg men det er irriterende at have den i ens profil, men selvfølgelig skal de ikke slette fra serveren..
Avatar billede zhark Nybegynder
01. februar 2002 - 13:06 #5
Tilsyneladende er den funktion faldet ud her på E3
Har set andre eftersøge den og jeg synes også det er MEGET træls den er forsvundet.
Der var spm man havde deltaget i sorteret A-Z og man kunne lige hakke de uinteressandte spm af og rydder op.
Foreslår I med mellemrum opretter spm under FORSLAG, så admin kan forstå vi vil have den tilbage!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. februar 2002 - 13:09 #6
Det ville jo kræve at Admins rent faktisk tog kritik og forslag til sig...
Avatar billede zhark Nybegynder
01. februar 2002 - 13:33 #7
nanoq>
Ja - og det tror jeg også de vil indse NØDVENDIGHEDEN af, men ved ikke hvor (eller hvad) de åbenbart har store problemer med!? Synes dog det nu har hjulpet lidt med hastigheden f. eks.