Avatar billede proof Nybegynder
31. januar 2002 - 20:10 Der er 8 kommentarer

Hvilket program skal jeg bruge til at optage lyd?

Jeg har mikrofon og det hele, men mangler bare et program som man skal kunne optage fra mikrofonen!
og det ville være fedt hvis man også kun indsætte en melody eller sådan noget <-Behøves ik!

-PrOoF
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2002 - 20:21 #1
Cool Edit er et fedt program, der kan alt det, du vil: http://www.syntrillium.com/download/
Avatar billede proof Nybegynder
31. januar 2002 - 20:25 #2
prøver lige...!
Avatar billede leonard Nybegynder
31. januar 2002 - 21:21 #3
Hvis budgettet er stramt vil jeg anbefale Ejay (den finder du i Fona, Fredgaard m.fl) eller Cubasis (www.aage.dk, kig under computer)

Good luck, Leonard
Avatar billede leonard Nybegynder
31. januar 2002 - 21:22 #4
Ups, linket var www.aage.dk
Avatar billede convincing_john Nybegynder
01. februar 2002 - 10:55 #5
Prøv også at søge efter SoundForge
Avatar billede leonard Nybegynder
01. februar 2002 - 14:05 #6
cool edit og soundforge er (udmærkede) programmer til "efterbehandling" af lyden.
Avatar billede leonard Nybegynder
01. februar 2002 - 14:08 #7
For at optage skal du bruge en såkaldt sequencer, ligesom Cubase, Logic eller Cakewalk. Tjek deres hjemmesider:

www.cubase.net
www.emagic.de
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:04 #8
Lukker du snart spørgsmålet?